ויראלי

מעיין אדם בדרך לחתונה עם בטן הריונית? "היא הסכימה"

בעוד היא בשלב מתקדם בהריונה הראשון ונמצאת בזוגיות עם איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר, יובל צלנר, מעיין אדם משתעשעת בסטורי עם הרעיון להתחתן דווקא עם אישה, ולא סתם אישה - אלא מנחת הטלוויזיה המוכרת מ'ערב טוב עם גיא פינס', דנה גרוצקי
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
כאשר היא מתקרבת ללידת בתה הבכורה (בשעה טובה, טפו טפו, חמסה חמסה), מגישת הטלוויזיה, כוכבת הישרדות לשעבר ומי שהחלה את דרכה כדוברת של חברי הכנסת שאול מופז, זאב אלקין ומירי רגב, מעיין אדם, רומזת שהיא גם בדרך לחתונה? יכול מאוד להיות, אם כי הסטורי שהעלתה שרומז לכך היה הומוריסטי למדי.
אדם בת ה-35, שמנהלת כבר כשנה זוגיות עם איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר, יובל צלנר בן ה-44, שכיהן כח"כ מטעם מפלגת קדימה בין 2012 ל-2015, ספק רמזה לבן זוגה ואביה של בתה הבכורה שטרם נולדה כי היא בשלה ומוכנה לחתונה, זאת כאשר כפי שסיפרה במהלך השתתפותה ב'הישרדות', נישואיה הראשונים בשנת 2014 הסתיימו בגירושין.

מעיין אדם ודנה גרוצקי (הסטורי של מעיין אדם)
כעת, בסטורי שהעלתה ובו ספק רמזה לצלנר כי הגיע הזמן לטבעת, הופיעה תמונה של אדם ביחד עם מנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי, תמונה עליה מעיין סימנה את הטבעת שעל ידה של גרוצקי וכתבה כך: "בוקר טוב, הצעתי לדנה נישואים. היא הסכימה". אז למרות שאנחנו משוכנעים שמדובר בהלצה, נפרגן ל'זוג הטרי' וכאופטימיים חסרי תקנה, נחכה להזמנות לחתונה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תתחתני מעיין
    דליה 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לך להתחתן יש לך ילדה ואת מהממת
    סגור
  • 1.
    מעיין אדם
    דולי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שופעת שכל. אפילו בתור הלצה זה מטופש
    סגור