טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 נגד חדשות 12: "חבורת מטומטמים חסרי אחריות"

אחרי הפרסום של גיא פלג על התיעודים משדה תימן, כוכב ערוץ 14 יותם זמרי כתב: "תודה לפצ"רית, למדליפים ולערוץ 12 על פועלם למען האנטישמיות ברחבי העולם"
מערכת ice |  3
חדשות 12-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אמש (שלישי) נחשפו במהדורת חדשות 12 התיעודים נגד הסוערים, כשלטענת התביעה הצבאית תקפו החיילים בשדה תימן את מחבל החמאס. החדשות הגיעו גם לרחבי העולם ושורה של חשבונות הידהדו את הפרסום ויצרו נזק תדמיתי קשה מאוד לצה"ל ולישראל.
כוכב ערוץ 14 יותם זמרי כתב: "תודה לפצ"רית, למדליפים ולערוץ 12 על פועלם למען האנטישמיות ברחבי העולם. חבורה של מטומטמים חסרי אחריות". מי שענה לו היה יריב אופנהיימר שכתב: "הוא לא נוח׳בה, לא הייתה התנגדות או הגנה עצמית הכל שקרים, התעללות לשם ההתעללות. ואתה ממשיך להגן על חשודים באונס קבוצתי.  מה נהיה ממכם. באמת. אין צדיק בסדום?׳ אתם מפלצות".
 
צייצן הימין המוביל יגאל מלכה הוסיף: "יש מצב שגיא פלג וערוץ 12 משבשים הליכי משפט? צפו בסרטון ששיחררו היום בערוץ "כהוכחה" להאשמות נגד הלוחמים. בחלק הראשון של הסרטון ניתן לראות את התאריך בצד שמאל למעלה - יום שלישי בשעה 14:11 דקות! בחלק השני הפתעה! התאריך קופץ ליום שישי שעה 21:28!!! דיברתי הרגע עם מספר לוחמי יחידה 100. מדובר בשתי מצלמות שונות משתי מכלאות אסירים שונות!".

עוד הוסיף: "עכשיו שימו לב גם להנדסת התודעה כשמספרים לנו שהלוחמים מנסים להסתיר מעשיהם והקריין מחדד עבורכם שהצילום כולל תיעוד של עבירת האינוס המיוחסת ללוחמים, כבשום צורה ואופן לא ניתן לראות בצילום את הדברים המתוארים. חדשות 12 ירדתם מהפסים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקיפות
    אזרח ותיק 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבנתם למה התכוון ביבי כשלחש "הם שחכו מה זה להיות יהוד", היום אפשר לצרוח את זה ברחובה של עיר
    סגור
  • הם לא שכחו..
    חייל שמבין 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולם לא ידעו. לא רצו לדעת ואולי למעשה מעולם לא היו שייכים לעם הנפלא שלנו.
    סגור
  • 1.
    14 צודק
    דוד 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    12 טעה
    סגור