דיגיטל וטק

סולנה חושפת טלפון חדש: "המכשיר המוביל של Web3"

סולנה חשפה את המכשיר הנייד החדש שלה, Seeker, המביא את בשורת ה-Web3 למשתמשים במחיר אטרקטיבי
שרון בירקמן | 
הטענת סלולר (צילום pexels)
סולנה קורצת למשתמשי הקריפטו עם טלפון חדש מכוון Web3 במחיר נוח. Seeker, הטלפון החדש של סולנה, יימכר ב-450-550 דולר, כמחצית מהטלפון הקודם שלה, Saga. המכשיר החדש מציע שדרוגים משמעותיים ואמור להיות אטרקטיבי יותר למשתמשים, מעבר לחובבי מטבעות מם. על פי פרסומים של החברה, Seeker הוא המכשיר האולטימטיבי עבור Web3, עם עיצוב שמתמקד באיזון בין חומרה לתוכנה. המטרה היא להרחיב את קהל המשתמשים ולהציע חוויות חדשות בתחום הקריפטו.
הטלפון הקודם, Saga, נתקל בקשיים בהשקה הראשונית וזכה לביקורות מעורבות. עם זאת, בדצמבר האחרון הפופולריות שלו זינקה באופן בלתי צפוי, לאחר עלייה של 1,000% בערך מטבע המם בונק  (BONK), שהובילה למכירת כל מלאי המכשירים.

סולנה מקווה לשחזר את ההצלחה עם Seeker; כ-140,000 הזמנות מראש כבר התקבלו. החברה מדגישה ש-Seeker יציע הרבה יותר מהזדמנויות רווח ממטבעות מם, כולל מסך באיכות גבוהה יותר, מצלמות משופרות וסוללה טובה יותר. המכשיר מוגדר כ"קל יותר, בהיר יותר וטוב יותר" מהדגם הקודם. חנות האפליקציות המבוזרת החדשה תהיה ללא עמלות ותאפשר למפתחים להנגיש ולהשיק אפליקציות Web3 במהירות רבה יותר. המכשיר גם כולל תמיכה באפליקציות רשת מבוזרות כמו Helium ו-Infield.
המשתמשים שהזמינו מראש את המכשיר צפויים לקבל איירדרופים בשווי של כ-265 דולר, נמוך מההטבות שהתקבלו עם ה-Saga. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה