כסף וצרכנות

האם הטלפון הוורוד של ברבי ישפר את הבריאות הדיגיטלית שלנו?

ברבי השיקה את הטלפון הראשון שלה, שהוא בעצם גרסה ורודה במיוחד, מעוצבת ועדכנית של הנוקיה 2660 פליפ – והוא בדיוק ההפך מסמארטפון
שרון בירקמן | 
ברבי (צילום shutterstock)
אחרי פמפום תקשורתי והמתנה של חודשים, HMD יצרנית נוקיה השיקה את הטלפון החדש בעיצוב ברבי בשיתוף פעולה עם מאטל. המכשיר הוא מעין עדכון לגרסה הקודמת של נוקיה  2660 פליפ, טלפון מתקפל עם שדרוגים קלים בעיצוב ובתוכנה.
עם עיצוב ורוד מובהק, ברבי פון מגיע עם סוללה נשלפת, כבל USB-C ורוד, מטלית ניקוי צבעונית וכמובן, מגוון אביזרים כמו כיסויים אחוריים ניתנים להחלפה, רצועת טלפון עם חרוזים, תליונים צבעוניים ומדבקות ברבי. המפרט בסיסי בהתאם: מסך ראשי בגודל 2.8 אינץ', מסך חיצוני בגודל 1.77 אינץ', כרטיס זיכרון של 128 מגה שניתן להרחבה עד 332 ג'יגה באמצעות כרטיס זיכרון, מצלמת 0.3 מגה פיקסל, חיבור בלוטות', שקע אוזניות ושקע טעינה ולהעברת נתונים.

הטלפון מריץ את מערכת ההפעלה S30+ באירופה ו-KaiOS בארצות הברית. הממשק שודרג עם עיצובים של ברבי, כולל אייקונים, טפטים וצלצולים. בנוסף ממותקנת על הטלפון אפליקציית מדיטציה של ברבי והוא שולח התראות לטיפוח עצמי.
בחברה אומרים שהטלפון הוא פתרון למי שמחפש הפסקה מסמארטפונים. המכשיר בסיסי מאוד, ללא מצלמה קדמית, עם משחק אחד בלבד וגישה מוגבלת לאינטרנט. זהו ניסיון לתת מענה לטרנד הגובר של אנשים המחפשים לצמצם את ההשפעה הדיגיטלית על חייהם, טוענים ב-HMD. 
טלפון ברבי יימכר ב-99 ליש"ט (כ-129 דולר), יקר יותר ממכשירים דומים בשוק ומדגמי נוקיה רגילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה