משפט

רשות המסים חושפת: זה מה שחיכה בחבילה ששווה מיליון שקל

?היחידה המרכזית של מחוז צפון בשיתוף יחידת הסמים של המכס ברשות המיסים פענחה פרשיית יבוא סמים מגרמניה בשווי מעורך של למעלה ממיליון שקל. בתום חקירה מורכבת יוגש הבוקר כתב אישום כנגד 3 תושבי הצפון
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
בשבועות האחרונים החלה ביחידה המרכזית של מחוז צפון חקירה סמויה בשיתוף יחידת הסמים של המכס שעניינה יבוא סם מסוג קטמין מגרמניה לארץ באמצעות חבילה המכילה מספר ק"ג של חומר החשוד כסם.
החקירה נפתחה בעקבות פעילות של יחידת הסמים של המכס לאיתור הברחות סמים באמצעות חבילות. במהלך החקירה הסמויה הופעלו אמצעים טכנולוגים לצד פעילות מבצעית אחר מספר חשודים תושבי הצפון בחשד לייבוא הסם במטרה לרכוש ולהפיץ את הסמים בישראל.

עם הפיכת החקירה לגלויה נעצרו 3 חשודים תושבי חדרה, מגדל העמק וקריית אתא בחשד לעבירות של ייבוא סם וקשירת קשר לביצוע פשע. מחומר החקירה עלה כי לאחר הגעת החבילה למגדל העמק התקשר אחד הנאשמים בזהות בדויה לחברת המשלוחים וביקש לשנות את יעודה לת"א שם בזמן מסירת החבילה נעצר חשוד נוסף על ידי הבלשים.
כאמור, בסיום חקירתם ביחידה המרכזית של מחוז צפון הוגש הבוקר כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז ת"א כנגד שלושת הנאשמים בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירות של ייבוא סם מסוכן, החזקת סם מסוכן וסיוע לעסקה.
רשות המסים ומשטרת ישראל ימשיכו במאבקם נגד תופעת הברחת סמים אל תוך מדינת ישראל וישתמשו בכל האמצעים העומדים לרשותם לסכל ולמנוע הברחות סמים לשטח מדינת ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה