משפט

החקירה חשפה: בעל החברה "תיחזק" מאהבות - ורכש בית לפילגש

אלון עבד בחברה לעבודות עפר ואחרי כמה שנים פתח עסק עצמאי בתחום, לקח הלוואות וקנה טרקטור ומחפרון. שולי נשארה בבית וגידלה את שלושת ילדיהם. אלא שהזוגיות עלתה על שרטון והכל התברר כששכרה משרד חקירות פרטי
הסכם גירושין (צילום freepik, pexels, shutterstock)
שולי היתה החיילת הכי יפה בחדרה. באחת השבתות שבילתה עם חברות בחוף הים ראה אותה אלון ומיד ידע  שהיא תהיה שלו. אלון חיזר נמרצות אחר שולי, הזמין אותה למסעדות וכל יום אסף אותה מהבסיס בסיום היומיות. חודשיים אחרי ששולי השתחררה מצה"ל השניים התחתנו. אלון אמר לשולי שהיא "הנסיכה" שלו והוא ידאג לפנק אותה כל החיים.
אלון עבד בחברה לעבודות עפר ואחרי כמה שנים פתח עסק עצמאי בתחום, לקח הלוואות וקנה טרקטור ומחפרון. שולי נשארה בבית וגידלה את שלושת ילדיהם. העסק של אלון גדל והתפתח, הוא זכה במכרזים ממשלתיים והעסיק עשרות עובדים.
במהלך השנים בני הזוג התרחקו זה מזה. שולי כבר לא היתה "הנסיכה" שלו ואלון לעג לה שהיא 'כלומניקית'  שלא תורמת לפרנסת המשפחה. הוא החל להיעדר בערבים מהבית ושולי הריחה בושם על בגדיו אך שתקה. יום אחד חזרה בתה עדן מהתיכון הביתה כשהיא בוכה בהיסטריה. היא סיפרה לאמה כי ראתה את אביה מנשק בחורה צעירה ברחוב.
שולי הבינה כי היא לא יכולה להמשיך ולהעלים עין ופנתה למשרדנו. במעקב צמוד אחר אלון הסתבר כי יש לו מספר בנות זוג ועבור אחת מהן הוא אף מחזיק דירה. בדיקה בלשכת רישום המקרקעין העלתה כי הדירה בה מתגוררת הפילגש רשומה על שמו של אלון. 
חשוב לציין כי, מעקב הוא הכלי הנפוץ ביותר ללמוד על התנהלותו של אדם אחר, הן בחקירות אישות (בגידה) והן בחקירות עסקיות. היכולת לעקוב אחר אדם לאורך זמן מבלי להיחשף, הוא תורה בפני עצמה וכדי להצליח בכך נדרשת יכולת לבצע ניתוח שטח ברמה גבוהה, ידע מקצועי ושליטה בטכניקות מעקב הכוללות תכנון מוקדם ומוקפד. 
המעקב נעשה בצמד או בצוות, בהתאם לסוג המעקב הנדרש. משרדי החקירות חייבים להקפיד על חוק הגנת הפרטיות, בכדי שכל ראיה שתוגש תיאסף כחוק. לאחר שהעברנו לשולי דו"ח חקירה הכולל תמונות שלא משאירות ספק לבגידה, היא פנתה לעורכת דין מתחום דיני המשפחה להגשת תביעת גירושין ובסופה השניים התגרשו. 
במסגרת הפרדת הרכוש, שולי קיבלה בנוסף לבעלות על מחצית מהחברה לעבודות עפר ובית המגורים, גם מחצית מהדירה בה התגוררה הפילגש שעל קיומה לא ידעה כלל. כיום שולי מועסקת כמזכירה רפואית, מגדלת את ילדיהם. 
הכותבות הן בעלות משרד החקירות "אלמוג" - מידע עסקי וחקירות 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה