משפט

אסי ועדי בוזגלו תובעים 300,000 שקל: בודקת המכס תשלם ביוקר?

לאחר שנתבעו בכ-320 אלף שקל, בני הזוג בוזגלו טוענים כי נעשה להם עוול וכי הם קורבן להתנהלות לא ראויה מצד עובדת המכס. הם הגישו תביעה נגדית על סך 300,000 שקל בגין הוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בפרטיות
מערכת ice |  7
עדי ואסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
אחרי שנתבעו, הבוזגלוס משיבים בעוצמה. התקרית בנמל התעופה בן-גוריון בין עדי ואסי בוזגלו לבין מוכסת המכס הפכה לסכסוך משפטי מורכב. האירוע החל כבדיקה שגרתית של המכס, אך הסלים כאשר התגלה כי הזוג לא הצהיר כנדרש על תיק יוקרה מהמותג "פנדי". בעקבות זאת, התפתח עימות מילולי חריף, במהלכו נטען כי בני הזוג בוזגלו השמיעו איומים ועלבונות כלפי עובדת המכס. כאמור, תחילה על פי פרסום של ערן סויסה, כתוצאה מהאירוע, הגישה עובדת המכס תביעה על סך 320,120 ש"ח נגד בני הזוג בוזגלו.
אלא שכעת הם הגישו נגדה תביעה שכנגד בגובה 300 אלף שקל בסך הכל. יש לציין כי התביעה של בודקת המכס מביינתה, מתארת פגיעה חמורה במוניטין ובכבודה של העובדת, וטוענת כי הזוג "הוציא את קצפו" עליה כאילו הייתה "שק אגרוף". התביעה מציינת גם אירוע נוסף למחרת היום, בו אסי בוזגלו חזר לשדה התעופה והתפרץ לשטח הסטרילי, תוך שהוא מאיים על העובדת בהליכים משפטיים.

מנגד, בני הזוג בוזגלו טוענים כי נעשה להם עוול וכי הם קורבן להתנהלות לא ראויה מצד עובדת המכס. הם הגישו תביעה נגדית על סך 300,000 שקל בגין הוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בפרטיות. לטענתם, הסרטון שהופץ מהאירוע הוא "כוזב ושקרי" ואינו משקף את מלוא האירועים כפי שהתרחשו. הם גם מציינים כי המתינו עם הגשת התביעה עד לסגירת התיק במשטרת ישראל, כדי לא לפגוע בהליך החקירה.
מטעמם של אסי ועדי בוזגלו נמסר: "אכן התקבל מכתב התראה על לשון הרע כנגד עדי ואסי בוזגלו ע״ס 30 אלף שקלים כל אחד. מיותר לציין שבעקבות המכתב ענה העו״ד של אסי ועדי בתביעה שכנגד על שיימינג, פיגעה בשם, ונזק עצום. לא סתם אסי ועדי לא הגיבו עד עכשיו, כי הנושא היה תחת חקירה. התיק נסגר מזמן, ואני חושב שזכות הציבור לדעת גם את זה שהתיק נסגר, וחבל שאת זה לא פירסמתם. ברגע שעובדת המכס ראתה שהגשנו תביעה שכנגד היא החליטה להגיב. כמובן שאת התגובה שלנו נשמור למערכת המשפט וניתן לה להחליט. אסי ועדי שומרים על עמימות בנושא כי מבינים את הרגישות ויודעים שנעשה להם עוול עצום".
תגובת עו״ד שי אליאס בשם עדי ואסי בוזגלו: "מרשיי שלחו מכתב התראה טרם תביעה בגין הוצאת דיבה ולשון ופגיעה בפרטיות על ידי הפצת סרטון כוזב ושקרי שאינו משקף את הדברים הפוגעניים שנאמרו כלפיי מרשיי ומצג השווא שהוצג להם. חשוב להדגיש, כי מרשיי המתינו עם התביעה עד אשר נסגר התיק במשטרת ישראל על מנת שלא לפגוע בהליך החקירה. לאחר שהתיק במשטרה נסגר (כצפוי על ידי מרשיי אשר הינן קורבן תמים להתנהלות עובדת המכס ששמה לה למטרה לפגוע בדמויות מוכרות) מרשי תבעו את נזקיהם בסכום של 300,000 ש״ח. במענה לדרישות מרשיי ובכדי לנסות להקדים תרופה למכה הוגשה תביעה חסרת בסיס משפטי כנגד מרשיי שעתידה להידחות על ידי בית המשפט הנכבד כמו שנסגרה התלונה הכוזבת במשטרת ישראל. בכוונת מרשיי למצות את הדין עם עובדת שסרחה בתפקידה!".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מילא הם אבל גם עוה"ד עילג??
    נו נו 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין דבר כזה סרחה בתפקידה. או סרחה או מעלה בתפקידה.
    סגור
  • 6.
    ב ו ז ג ל ו כבר אמרנו מוגרביים חשוכי תשומת לב מקופחים
    קצנשטיין 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומללים שעברו התעללות מפא"יניקית בעברם הרחוק ועתה הגיעה שעתם הגדולה לנקמה מתוקה, חשיפת צפורניים וקפיצות אגרוף ועל מה בסה"כ על נסיון הטעיה במכס שיתחילו להכיל את המציאות כאן זה לא ממלכת החות'ים או האימפריה של מוחמד ה-6
    סגור
  • 5.
    משפחה הזוייה תורידו פרופיל אתם פוגעים בכל המשפחה (ל"ת)
    לזרי 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    יאלה, זוג מגעילים. תפסיקו לחגוג על חשבון אחרים.... (ל"ת)
    גולדה 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    חולים (ל"ת)
    לעצור אותם דחוף 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הלכסיקון של עדי בוזגלו מדהים. תלמדו בע"פ... (ל"ת)
    ריקי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    הבוזגלויים
    JO 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תרדו לנו מהמסכים, הפחתם לבושה ולחצופה למזרחיים
    סגור