ויראלי

אסי ועדי בוזגלו חושפים: "הייתה תקופה שלא היה לנו טוב"

עדי ואסי בוזגלו משתפים בקשיי העבר: "היה קשה להכיל" ולסערה סביב אחיו של אסי, אוהד: "אני לא שופט, אבל אמרתי לו שאני לא מקבל את זה"
מערכת ice | 
עדי ואסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
אסי ועדי בוזגלו נחשבים לאחד הזוגות המסקרנים בביצה. מאחוריהם שני משברים שהובילו לפרידה ורכבות הרים רבות. כעת, הם מתראיינים לראיון חגיגי בפנאי פלוס לכבוד ט"ו באב. 
ראשית, הם מספרים על הגורם לפרידה שכמעט שברה להם את הנישואים: כשמילאן היה בן תשעה חודשים, הייתה לנו פרידה מאוד קשה, עם הלידה ולהיות במשבר עם עצמי וההפרעות שהיו לי, ולו לא טוב איתי ולי לא טוב איתו".
 

אסי מוסיף: "הייתה תקופה שלא היה לנו טוב בכלל, היה קשה להכיל. הייתי כדורגלן והייתי צריך את המקום שלי שזה תזונה נכונה, לישון טוב, לא לקום בלילה לילדים. היא הייתה ילדה אבודה עם שלושה ילדים שלא יודעת איך להתמודד עם הדבר הזה".
אסי ועדי משתפים בהפרעות האכילה שעדי חוותה בעבר, ומספרים על הקושי: "היו לנו קשיים". אסי: "אני יותר לוקח את זה למקום הקליל, לא נותן לזה יותר מדי מקום. כמובן שהנפש שלה הכי חשובה לי בעולם. תמיד נתתי לה להרגיש טוב ולא משנה כמה היא שקלה".
בוזגלו מתייחס לסערות סביב אחיו, אוהד, וסביב ה"חוזה" שהתפרסם שעליו הוא מחתים בחורות שיוצאות איתו: "אני לא שופט, אבל אמרתי לו שאני לא מקבל את זה. הוא אמר לי שהוא היה שמח אם הבת שלו הייתה יוצאת עם גבר שלא משקר לה, ולזה אני כן מתחבר. לקונספט הכללי ולהסכמים וליום ככה ויום ככה, אני פחות מתחבר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה