טלוויזיה

כתב חדשות 12 ברגע מביך: זה מה שקרה בשידור חי

עוברת אורח אלמונית, לבושה במעיל דמוי פרווה, החליטה להפוך את רגע השידור החי לבמה פרטית. בניגוד להתנהגות המקובלת של "פוטובומבינג" מאחורי הכתב, האישה בחרה להתמקם ממש מול המצלמה, מסתירה את אדר גיציס לחלוטין ומשגרת נשיקה לצופים בבית
מערכת ice |  1
חדשות 12-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שידורים חיים הפכו לזירה של הפתעות ורגעים בלתי נשכחים. הסיקור התקשורתי של המשחקים האולימפיים בפריז 2024 סיפק לנו דוגמה מרתקת לכך, כאשר אירועים בלתי צפויים הפכו לנושא שיחה ברשתות החברתיות ובתעשיית התקשורת. פעם נוספת, במוקד האירועים עמד אדר גיציס, כתב חדשות 12.
העיתונאי מצא את עצמו במרכזם של שני אירועים ויראליים תוך מספר ימים. הראשון התרחש כאשר עוברת אורח אלמונית, לבושה במעיל דמוי פרווה, החליטה להפוך את רגע השידור החי לבמה פרטית. בניגוד להתנהגות המקובלת של "פוטובומבינג" מאחורי הכתב, האישה בחרה להתמקם ממש מול המצלמה, מסתירה את גיציס לחלוטין ומשגרת נשיקה לצופים בבית.

רק השבוע, גיציס עצמו מצא את עצמו במרכז מחלוקת מקצועית כאשר ניסה לראיין את אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הג'ודו של ישראל, בזמן שזה המתין לשידור חי עם כתב מתחרה. האירוע עורר ביקורת ברשתות החברתיות, כאשר גולשים האשימו את גיציס בניסיון להשתלט על שידור של ערוץ מתחרה.
יש לציין כי במקרה הזה, שורר שיתף תמונה משותפת עם גיציס וכתב: "אין שלום בין עמינו נעשה שלום בינינו. הכל טוב, חברים, בטלוויזיה דברים נראים לא כמו שהם בדיוק. חברים טובים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שידור אולימפיאדה
    אזרחית ותיקה 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה ממש מרגיז ומביך מה שגיציס עשה ל שידור ערוץ 13 עם אורן סמדג'ה...השתלט על השידור בחיוכים מגעילים וגם שאל את סמדג'ה על מות בנו..גועל נפש
    סגור