תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12: "מיטוט חמאס? הוא התחזק והפך לאויב גדול יותר"

אוהד חמו, הכתב לענייני פלסטינים בחדשות 12, טען כי החיסול של מוחמד דף אכן גרם לנזק אצל חמאס, אך מאידך סיפר: "החמאס הוא ארגון שיודע להתאים את עצמו. יש לא מעט שחוסלו ועל ציר הזמן הוא הלך והתחזק והפך לאויב גדול ומשמעותי יותר. יש אלפי מתגייסים חדשים לחמאס". ומה לגבי סינוואר?
מערכת ice |  2
אוהד חמו בחדשות (צילום צילום מסך חדשות ערוץ 12)
על רקע המלחמה המתמשכת בעזה, והמתיחות הגדולה בישראל על רקע חיסולי הבכירים בלבנון וטהרן, אוהד חמו, הכתב ענייני פלסטינים בחדשות 12, התארח היום (חמישי) בתוכניתם של  גדעון אוקו ונטעלי שם טוב ברדיו 103fm, שם התייחס להודעה הרשמית של צה"ל על כך שבשעה טובה, אחרי 8 ניסיונות שלא צחו, מוחמד דף חוסל באופן רשמי וסופי.
חמו טען בפתח דבריו כי מדובר בנזק לחמאס: "מדובר בחמאס רזה יותר. כל הכוורת, גם הלשכה המדינית. חלק מהאנשים החשובים ביותר של התנועה הזאת לא איתנו". למרות זאת, טוען חמו כי זה לא מה ששובר את ארגון הטרור הרצחני: "החמאס הוא ארגון שיודע להתאים את עצמו. יש שורה ארוכה ולא מכובדת של אנשים שחוסלו. ועל ציר הזמן הוא הלך והתחזק והפך לאויב גדול ומשמעותי יותר. יש אלפי מתגייסים חדשים לחמאס".
על כך שסינוואר נותר בודד במערכה אמר חמו: "העובדה שסינוואר נותר לבד כששותפיו הבכירים באמת חוסלו, יהיה מי שיאמר שזה עשוי ולדחוף אותו לכיוון התגמשות, יהיה מי שיאמר ההפך. אלה אנשים שהמבנה הנפשי שלהם שונה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לנצח רעיון!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מנצחים רעיון עם רעיון אחר-הוגו וויבינג בסרט ונדטה שזה סרט אקשן שאנגליה הפכה הדיקטטורה לוחם עם מסיכה של אנונימוס נלחם ברודן.יש בסרט הרבה ציטוטים על חירות, דמוקרטיה,שלטון,רודנות והרבה אקשן.עם נטלי פורטמן,סרט מעולה ולראות מדי פעם!!!!
    סגור
  • 1.
    נראה לי ששמים משהו במי השתייה של אולפני 12.
    מה?!?! 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החמאס בתדהמה ומבקש הוכחות והנמקות.
    סגור