בארץ

עשרות נכנסו לבסיס שדה תימן, בהם גם חה''כ צבי סוכות | צפו בתיעוד

בעקבות מעצר הלוחמים בשדה תימן על ידי חוקרי מצ''ח, מפגינים רבים פרצו לבסיס, וכן חבר הכנסת צבי סוכות נכנס למקום. צפו בתיעוד
דורון בלוך |  2
צבי סוכות (צילום יונתן זינדל פלאש90)
לאחר שחוקרי מצ''ח הגיעו  היום (שני) לבסיס שדה תימן במטרה לעצור לוחמי צה''ל שעל פי החשד התעללו בעצורים מעזה, דבר שגרם לסערה רבה וביקורות, החליטו חברי כנסת ושרים להגיע למקום. זאת למרות כך שעד הגעתם הלוחמים כבר הועברו משדה תימן לחקריה בבסיס בית ליד שמרכז הארץ
חבר הכנסת צבי סוכות שהגיע לבסיס, נכנס לתוך הבסיס, זאת חרף כך שהחיילים במקום נעלו את השער וניסו לעצור בעדו. כפי שניתן לראות בתיעוד.
 
סוכות בפריצתו לבסיס שדה תימן.  קרדיט: דוברות
גם חבר הכנסת אלמוג כהן הגיע למקום, שם שוחח עם החיילים והקצינים במקום, והביע התנגדות למעצרם, וביקר בחריפות את התנהלות צה''ל בנושא.

חה''כ אלמוג כהן בשדה תימן.  קרדיט: דוברות
מטעם מפלגת הציונות הדתית נמסר: "אנו מגנים את האלימות כלפי חבר הכנסת צבי סוכות והניסיון הבלתי חוקי למנוע מנבחר ציבור כניסה למקום ההתרחשות כדי לעשות את עבודתו הפרלמנטרית. ההתנהלות של הפצרי״ת והפרקליטות הצבאית חצתה מזמן את הקווים. הגיע הזמן להפסיק לכבול את ידי לוחמינו ולנצח!"
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לזימי מותר להכות שוטרים,להתפרץ ולהפריע בחסות התקשורת?! (ל"ת)
    מוסר כפול 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צבי סוכות התפרצות למחנה צבאי.
    יעקב אברהם 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשקרות מחבלים יהודים פרצו למחנה צבאי בשדה תימן והתנפלו על החילים בין המתפרצים גם חכ צבי סוכות שיו"ר סיעתו בן גביר לא שרת בצהל.
    סגור