בארץ

אלמוג כהן נגד אחים לנשק: "באופקים לא ראיתי אותם נלחמים"

חבר הכנסת אלמוג כהן התבטא כנגד הארגון 'אחים לנשק' "ארגון שמוזיל את המונח הקדוש אחים לנשק" ועקץ את חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן "מצילת החתולים הגדולה"
דורון בלוך |  2
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התבטא אמש (רביעי) בנאומו במליאת הכנסת כנגד הארגון 'אחים לנשק' שם אמר "בוועדת חוץ וביטחון הגיע אותו ארגון שמוזיל את המונח הקדוש אחים לנשק והם אמרו לי הצלנו את המדינה. אז אני רוצה לתקן את השגיאה ההיסטורית הזאת".
"כי כאשר אנשים שמסרבים לאחוז בנשק- לא יכולים לקרוא לעצמם אחים לנשק" טען חה''כ כהן "זה מונח קדוש. המונח הזה אומר שאני אחטוף בשבילך אלף פעמים כדור. אני אהיה בפתח אלף פעמים לפניך כי אני אחיך לנשק. אבל הם בעצם טוענים שמי שהציל את המדינה זה ארגון שנקרא חמ''ל האחים והאחיות לישראל אז תנו לי רגע להבין, אנחנו מדברים על אחים לנשק או לא מדברים על אחים לנשק? כי באופקים לא ראיתי אותם נלחמים בסימטאות. הם ברחו"
"גברת יסמין סאקס פרידמן, מצילת החתולים הגדולה" עקץ בפנייתו חה''כ כהן "תעשי לי טובה טלי קורה מבין עינייך, כי כשאמרנו לכם שאתם שורפים את האסמים, אתם המשכתם לשפוך שם את הבנזין שלכם".
"אז בואו נעשה הסכם- לא נערב את הצבא בפוליטיקה" אמר כהן בסוף דבריו "כי מה שיקרה זה שעוד ילדים ישחטו, בכפר סבא, בראש העין, בתל אביב ובבאר שבע. אנחנו נגיע עוג הפעם להציל. ואחים לנשק עוד הפעם יברחו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אף אחד לא ראה אותם נלחמים. אולי רק השוטרים באיילון (ל"ת)
    בושה! 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שרץ מזוהם
    מוטי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ח"כ אלמוג כהן מוכיח לנו שוב ושוב שהוא לא יותר משרץ מזוהם.
    סגור