תקשורת ומדיה

אלמוג כהן חוטף: "מודל לאנטי מנהיגות ולאפס לקיחת אחריות"

ארגון "אחים לנשק" פרסם ציוץ חריף נגד חה"כ אלמוג כהן ברשת החברתית X. לאחר שציין כי לא כל האחריות חלה על נתניהו וכי תופעת הסרבנות מסוכנת למדינת ישראל, "זכה" חבר הכנסת לביקורת חריפה מארגון "אחים לנשק"
מערכת ice | 
אלמוג כהן (צילום מסך חדשות 12)
עמיחי אתאלי, כתב עיתון "ידיעות אחרונות", צייץ ברשת החברתית X כי הוא מתנגד לקריאות הסרבנות שהביעו רבים מחברי ארגון "אחים לנשק". לצד זאת, אתאלי מתח ביקורת חריפה על תומכי רה"מ נתניהו והדגיש כי "הביביזם, תשתית קיומו היא היעדר כל מנגנון של לקיחת אחריות. הרי אין את היכולת הזאת למבט פנימה, לחשבון נפש, לחישוב ערכי של מסלול מחדש, לא לאיש עצמו ולא ללהקה העיוורת שנוהה אחריו". 
"תחת שלטון הביביסטים אנחנו נדפקים מכל הכיוונים. הם גם עושים כל מאמץ להנציח את השסע הדמיוני, גם בעת מלחמה. הרי בלעדיו אין להם זכות קיום", כך צייץ כתב עיתון "ידיעות אחרונות".
 

בעקבות כך, מיהר חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) לענות לעמיחי אתאלי. בציוץ שפרסם, כתב חה"כ כהן: "לא הכל זה ביבי. זה קצת מזכיר אדם שהרביץ לאשתו כי החליטה לעשור משהו שלגמרי נוגד את תפיסת עולמו, גרם לה לפצעים אנושים ואז אומר לה: בואי אשתי היקרה, אקח אותך לבית החולים".
 
 חבר הכנסת ממפלגת "עוצמה יהודית" ציין כי אין לקבל את תופעת הסרבנות והוסיף: "זה תקדים מסוכן שאף צוטט ע"י איסמעיל הנייה. עם הדעה הזו מסכים גם הרמטכ"ל לשעבר כוכבי. בייחוד כאשר חלקם אמרו שגם אם תפרוץ מלחמה לא יתייצבו להגן על המדינה. לא משנה מה, לא מערבים את הצבא בפוליטיקה".
בעקבות תגובתו של חה"כ כהן, ארגון "אחים לנשק" מיהר לתקוף אותו ברשת החברתית. בציוץ שפורסם מטעם הארגון נכתב: "אלמוג יקר, לא ברור למה אתה מתעקש להוכיח את דבריו של עמיחי במדויק: אתה ליטרלי חבר בקואליציה שהביאה עלינו את האסון הגדול בתולדותינו וכל מה שאתה מסוגל לעשות בתגובה זה לזרוק אחריות על אחרים.  אתה וחבריך משמשים מודל לאנטי מנהיגות ולאפס לקיחת אחריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה