בארץ

בנו של בן גביר נגד חה'''כ: "יאיר בוחר בטיפשים ביותר"

שובאל בן גביר, בנו של השר איתמר בן גביר, התבטא כנגד חברת הכנסת יסמין פרידמן: "כל פעם שאני חושב שמצאתי את הח״כ הטיפש ביותר ביש עתיד אתם מצליחים" חה''כ הגיבה לו בחזרה: "חמוד רק רוצה לקוות שאתה מתגייס. שפשוף נעים"
דורון בלוך | 
שובאל בן גביר (צילום shuvael_ben_gvir@)
אתמול (שלישי) פרסמה חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן (יש עתיד) בחשבון ה-X שלה דברים כנגד חבר הכנסת אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית, בהתייחסות לדבריו על ארגון 'אחים לנשק' וכתבה "אלמוג כהן, של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על החמ"ל של ארגון אחים לנשק".
בתגובה לפוסט זה, כתב בנו של השר איתמר בן גביר, שובאל "כל פעם שאני חושב שמצאתי את הח״כ הטיפש ביותר ביש עתיד אתם מצליחים להפתיע ולהביא אחד טיפש יותר". חה''כ פרידמן לא נשארה שותקת לדבריו של בן השר, והגיבה לו "הי גבר גבר. לא נוהגת לענות לילדים שאני חושבת שאולי שיגדלו יבינו. אבל בפעם הבאה שתגיב ככה שומרת את הזכות להגיב חזרה. והאמן לי זה לא יהיה נעים" והוסיפה בעקיצה "אז חמוד רק רוצה לקוות שאתה מתגייס . שפשוף נעים כמו שאומרים". איש התקשורת ינון מגל, שידוע כחובב ציוצים עוקצניים, הצטרף ותיקן את חברת הכנסת על הכתיב הנכון "כשיגדלו".

קרדיט: צילום מסך מתוך רשת ה-X
בן גביר הבן המשיך בעקיצות, ציטט את דבריה וכתב "לא בבקשה לא חברת כנסת אנונימית רק לא זה (ושם סמליל של ידיים בתנועת בקשה)- סמיילי מתחנן (למקרה ולא הבנת)" והוסיף לעקוץ "יאיר בפינצטה בוחר את הטיפשים ביותר".

קרדיט: מתוך עמוד ה-X של שובאל בן גביר
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה