בארץ

בן גביר ולפיד מגיבים לראיון של נתניהו: "אם תרצו, יהיה ריאלי"

ראש הממשלה נתניהו התראיין בערוץ 14, ותגובות חברי הכנסת לא איחרו לבוא. לפיד המליץ על צפייה: "תשפטו בעצמכם" והשר בן גביר חלק על דברי נתניהו: "אם תרצו, יהיה ריאלי"
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין אמש (ראשון) בערוץ 14. בראיון, כפי שהבאנו כאן, התייחס לאופציה של התיישבות יהודית ברצועת עזה ואמר: "אני חושב שלא ריאלי ליצור התיישבות בעזה, אנחנו צריכים שליטה צבאית, העניין של ההתיישבות הוא לא ריאלי".
בתגובה לדבריו אלו, מיהר השר איתמר בן גביר לפרסם בחשבון ה-X שלו התייחסות, שם כתב "אם תרצו, זה יהיה ריאלי". חבר מפלגתו, השר עמיחי אליהו, פרסם גם הוא תגובה בחשבון ה-X שלו  "האמירה של ראש הממשלה אינה מתיישבת עם ההיגיון הציוני. מי שתוקף אותנו צריך לאבד את אדמתו. אין דרך הכרעה אחרת. נמשיך לגבש הבנה והסכמה לאומית רחבה כדי לגבות את המחיר המלא מרוצחינו. כפי שאמר דובר צה"ל "החמאס הוא רעיון", ורעיון מנצחים בעזרת רעיון טוב וצודק יותר".
 
בנוסף לכך, קיבל נתניהו מהפרשנים ביקורת על כך שנראה לא מספיק נינוח וחד במהלך הראיון, וכי התחמק מלענות על שאלות שגם כך לא היו מאתגרות. יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב ברשת ה-X "דווקא ממליץ לכם על הראיון של נתניהו בערוץ 14. תשפטו בעצמכם אם הוא מסוגל להוביל מדינה במשבר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התודות לנתניהו שעמד מול השמאל המטורלל (ל"ת)
    רוית 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור