בארץ

מרב מיכאלי נגד סוכות: "לומד מאיראן וצפון קוריאה"

חה''כ מרב מיכאלי מתחה ביקורת נוקבת על חה''כ צבי סוכות על רקע הצעת החוק שיזם להתמודדות עם סנקציות שהוטלו על פעילי ימין "ככה בדיוק עושות איראן, צפון קוריאה ושאר המדינות המצורעות כדי להתמודד עם הסנקציות עליהן"
דורון בלוך | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) תקפה היום (חמישי) בחשבון ה-X שלה את חבר הכנסת צבי סוכות (הציונות הדתית) על רקע הצעת החוק שהגיש בכדי להתמודד עם הסנקציות שהוטלו בידי מדינות זרות על פעילי ימין.
הצעת החוק אותה יזם חה''כ סוכות הינה, על פי הניסוח, כי 'בנק ישראל יחויב לספק שירותי בנקאות ואשראי לאזרח או עמותה ישראליים, אשר הוטלו עליהם סנקציות על ידי מדינה זרה'. פרט חשוב נוסף הוא כי מצוין בהצעת החוק כי הדבר נעשה באישור בר האוצר, דהיינו בצלאל סמוטריץ', וכן לאחר התייעצות עם שר המשפטים - יריב לוין.
בתגובה לכך, כתבה חברת הכנסת מרב מיכאלי על חה''כ סוכות ביקורת נוקבת "לומד מהטובות ביותר: ככה בדיוק עושות איראן, צפון קוריאה ושאר המדינות המצורעות כדי להתמודד עם הסנקציות עליהן". והוסיפה לומר "הצעדים הבאים: חברות קש, סוויפטים מזויפים ועוד ועוד". את דבריה סיימה באמירה "כל מה שהזהרנו מפניו שנים קורה: ממשלת נתניהו מעבירה אותנו בבטחה ממועדון מדינות המערב הדמוקרטיות למועדון המדינות הדיקטטוריות האפלות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה