עסקי ספורט

מכה על חטא? עומר אצילי חוזר בתשובה

הרב של כוכב מכבי חיפה התראיין וחשף פרטים מעניינים על החוזה החדש שלו, כאשר כחלק מהסיכום - הוא אמור הוא לקבל גוי של שבת שיסיע אותו לפעילויות הקבוצה בשבת
מערכת ice |  2
עומר אצילי (צילום אורן בן חקון פלאש90)
הקריירה של עומר אצילי, כמו גם חייו הפרטיים, עברו רכבת הרים של ממש בשנתיים האחרונות. מפרשת הקטינות, דרך הגלות בקפריסין, החתימה במכבי חיפה, הפרישה מהנבחרת והגולים מול יובנטוס - לפעמים קשה לעקוב אחרי עלילותיו של כוכב הכדורגל. לאחרונה, התגלה כי אצילי מתקרב לדת, תחת הדרכתו של הרב ניצן ראובן.
הרב, התראיין לאתר ONE וחשף כמה פרטים מעניינים על התהליך של אצילי, כולל הסיכומים לגבי החוזה החדשה שלו. כך הוא אמר: "בחוזה האחרון שלו הולך להיות סעיף שאין אותו באף מקום בעולם - סעיף שבת. זאת אומרת שעומר לא נוסע בשבת ואם יש משהו דחוף יהיה גוי שייקח אותו גם למשחקים וגם לאימונים. משחק במוצ"ש זו לא בעיה כי הם במלון, אבל אם המשחק בשני ובשבת יש אימון, יגיע גוי ויסיע אותו, אבל רק אם העניין דחוף ואין ברירה. נטע לביא מאוד עוזר ודוחף שהדבר הזה יקרה וזה הולך להיכנס לחוזה בעזרת השם. גם נטע עצמו יגיע לעשות איתי כאן שבת ורמי גרשון עתיד לעשות איתנו שיעור בבית שלו, הוא רצה לחכות שכל החברים יחזרו מחו"ל ונעשה זאת בעזרת השם".
"כשם המשפחה שלהם, ככה הם, משפחה אצילה, אשתו והילדים אנשים נחמדים ביותר וביישנים. עשינו עונג שבת בערב, באו הרבה צעירים ועומר סיפר איך הוא הכיר אותי. הוא אמר מה הכוח של שמירת הלשון כי לי יש פינה כבר שנים על הלכת לשון הרע. הוא הכיר אותי יחד עם נטע לביא בתחילת שנה שעברה והוא סיפר שהבטחתי לו שתהיה לו שנה שלא הייתה לו אף פעם, אבל בתנאי שישמור את הפה והלשון. אמרתי לו: 'אל תדבר, אל תגיב, גם אם יבזו וישפילו אותך אתה שומר על הפה'. גם סגרנו מראש שאם הוא יזכה באליפות, נעשה סעודת הודיה כי ידעתי שבטוח הוא יזכה. זה נקרא 'סעדני ויוושע', כשאדם עושה הודיה על ההצלחה בטוח תגיע הישועה. הוא משתדל בטהרת משפחה, מניח תפילין ואת כל זה הוא סיפר לכל הצעירים שהגיעו. ובאמת הייתה לו עונה שלא הייתה אף פעם - הוא היה מלך השערים, שחקן העונה, זכה באליפות ושיחק בליגת האלופות", המשיך ראובן.
על ההצלחה של אצילי בליגת האלופות, הוא סיפר: "עם שני השערים שהוא כבש מול יובנטוס, לא תאמיני מה קרה. זה היה בזכות סיפור שקרה, היה תלמיד שבא לבקר אותי בסוכה ועומר בדיוק התקשר אליי מהמלון. אמרתי לו: 'היום אתה שם גול ומודה לקב"ה, שמעת??' כי אמרתי לו תמיד כשמברכים צריך לחתום ב'אמן', לא להגיד 'הלוואי' או 'כן, זה יקרה' כי אז זה כאילו צ'ק שלא חתמת עליו. כשאתה אומר אמן אתה מקבל את השפע. ואז סיימתי שיעור בסוכה והתלמיד ששמע את זה אמר: 'הרב, סליחה ומחילה שאני מפריע, אבל עומר שם גול' ואז הוא שם עוד אחד!".
"עומר הגיע אליי יומיים אחרי המשחק מול יובנטוס עם המשפחה שלו ונטע לביא ומשפחתו באו כמה ימים לאחר מכן. אמרתי לנטע: 'שמעת איזה דבר היה?' הוא אמר לי 'הרב, אתה בא להגיד לי? היית על רמקול, שמעתי שאתה מברך אותו ולא האמנו!' אמרתי לו: 'זה רק בורא עולם' ועומר הסכים. הוא מאוד מאמין ומתחזק, הם משפחה מאוד מחוברת לשורשים והמסורת והרבה דברים טובים הוא עושה, דרך מאוד טובה עושים הוא ואשתו ברוך השם".
"הוא היה אצלי גם בשישי לפני המשחק האחרון לפני הפגרה, לפני שהם פגשו את הפועל ת"א. השנה הבטחתי לו שיהיו לו יותר צמדים מיחידים, או שני שערים או שני בישולים או גול ובישול. אמרתי לו: 'תגיד תודה לקב"ה ותשלח לי הודעה שאדע מה היה'. בסוף המשחק הוא אמר לי: 'הרב, מה עשית? אני עם שני בישולים ושני גולים!' אבל זה הכל בזכותו לא אני, הוא קיבל על עצמו את הברכה", סיכם הרב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמו כל פושע נתפס שם כיפה שחורה
    חרטטאל 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יאללה שיחזור בתשובה ויעוף מחיינו
    סגור
  • 1.
    הכת הזאת היא באמת מבורכת
    רונן 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצליחה איפה שכולם נכשלים
    סגור