עסקי ספורט

אצילי פורש? השחקן נעדר מהדיון בעניין פרשת הקטינות

עומר אצילי נעדר בגיבוי קבוצתו מכבי חיפה מהדיון בעניין עתירת ארגוני זכויות הנשים. בבית הדין מתחו ביקורת ואצילי צפוי להודיע על פרישה מנבחרת
מערכת ice |  1
עומר ואור אצילי (צילום אינסטגרם/ עומר אצילי)
עומר אצילי צפוי לפרוש מנבחרת ישראל וצפוי להודיע על כך בקרוב, כך לפי גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל. הדברים נאמרו לאחר שאצילי נעדר מדיון משפטי שנערך בעניינו לאחר עתירת ארגוני הנשים בשל מוערבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". דיינת בית המשפט – אסתר קובו, מתחה ביקורת על התנהלותו של השחקן שנעדר בגיבוי קבוצתו מכבי חיפה.
כמו כן בית הדין הוסיף גם סעיף משמעתי לדיון מה שיחייב את אצילי להגיע לדיונים הבאים. בנוסף לכך להמשך הדיונים הוחלט לצרף שני דיינים נוספים. זאת מאחר שמדובר ב"סוגיות משפטיות מורכבות בכל הנוגע להגדרת שחקן נבחרת בתקנון ותחולת הקוד האתי על השחקן".  כלומר, בדיון הבא יישבו חמישה דיינים, בראשות השופט בדימוס אמנון סטרשנוב.
אך חרף הביקורת והסעיף המשמעתי סביבתו הקרובה של אצילי אמרה לווינט, כי כוכב מכבי חיפה אינו מתכוון להגיע לדיונים. זאת משום שבשלב זה בכלל לא ברור כלל מהי זכות העמידה בדיון בנושא רגיש כזה, שבמהלכו אצילי עשוי להישאל שאלות נוקבות פומביות שהשחקן לא מתכוון להיחשף אליהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל
    לך 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצילי צריך לפרוש מכר הדשא בכלל
    סגור