ויראלי

אופירה אסייג בדרך לחופה: חשפה את חתונת הענק שבדרך?

אופירה אסייג החמיאה לכדורגלן העבר איציק זוהר על הזוגיות החדשה עם מיטל אדרי הצעירה ממנו ב-15 שנה: "בת זוגו של איציק זוהר פצצה עולמית, אני ראיתי אותה ותקשיב איציק, איזה יפה היא, וואו. אני מאחלת לכם בהצלחה. כאילו אני הולכת לקבל הזמנה לחתונה עוד פעם?", זוהר הגיב 'הלוואי' והפתיע את אסייג: "מה? וואו תקשיב איציק זו הצהרה"
תום נחום |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שרק אתמול (שני) אופירה אסייג ציינה יום הולדת 47 לבעלה, גילי מנקין, מבעלי אתר וערוץ ONE, תוך שהיא מפרגנת בברכה מרגשת, אסייג אולי נערכת לחתונה נוצצת במיוחד, כאשר החליטה לצלול בשידור ברדיו תל אביב (102FM) לזוגיות החדשה של כדורגלן העבר האגדי איציק זוהר עם מיטל אדרי, שצעירה ממנו ב-15 שנה.
כדורגלן העבר בן ה-52, שביטל אחרי חמש שנות זוגיות את האירוסין מזוגתו הקודמת, לאורה לנטינו, נכנס לזוגיות חדשה ומשמעותית אחרי יותר משנה לבד, כאשר מסתמן שהוא מצא אהבה חדשה אצל מיטל אדרי בת ה-37, שצעירה ממנו ב-15 שנה, כאשר היא הצליחה להרשים גם את אופירה אסייג.
במהלך השידור, אסייג אמרה: "בת זוגו החדשה של איציק זוהר פצצה עולמית, אחת הפצצות איציק, יפיפיה והיא נראית בחורה טובה", זוהר נהנה לסחוט מחמאות ואמר: "לא שמעתי אופירה", אופירה המשיכה: "אה עוד פעם? אין בעיה. בת זוגו של איציק זוהר פצצה עולמית, אני ראיתי אותה ותקשיב איציק, איזה יפה היא, וואו". זוהר ענה: "היא הרבה יותר טובה מאשר זה שהיא יפה", אופירה ענתה: "באמת? אני מאחלת לכם בהצלחה. כאילו אני הולכת לקבל הזמנה לחתונה עוד פעם?", זוהר השיב: "הלוואי", אופירה: "מה? וואו תקשיב איציק זו הצהרה", בעוד אייל ברקוביץ' העביר ביקורת בדרכו: "אם כן, כבר אני מודיע לך, הפעם אנחנו שולחים את גידי ליפקין לחתונה", זוהר השיב: "חכה רגע, מי אמר לך בכלל שאני מזמין אותך".

בחזרה לברכת יום ההולדת של אופירה לבעלה - בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אסייג פרסמה את תמונתו של בעלה וכתבה: "יום הולדת שמח גילי, 28/8. יום הולדת שמח לאבא של אמלי, אריאל ואייל שלנו. הילדים שלנו זכו באבא הכי טוב בעולם. בריאות, בריאות, בריאות ועם כל השאר נסתדר. האבא הכי טוב אי פעם". בת'רדס כתבה: "גילי מנקין, בעלי מזה 15 שנה ואבא של אמלי, אריאל ואייל שהם כל חיינו, חוגג היום יום הולדת 47. צעיר לנצח. יום הולדת שמח לאבא הכי טוב בעולם".

אופירה מברכת את בעלה (הסטורי של אופירה אסייג - אינסטגרם)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איציק זוהר
    רות יהל 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה בעז"ה. שנה טובה
    סגור
  • 2.
    אופירה אסייג
    שפרה 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחפשת כל הזמן להתבלט ולהתפרסם גם בנושאים שאינם קשורים אליה. זה מעיד על אשה ריקה מתוכן
    סגור
  • 1.
    עוד פעם הסחלה הזו.. נמאס (ל"ת)
    מרקו 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור