ויראלי

צפו בקליפ הוויראלי של נסראללה: "בדד, בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום"

רגע של נחת אחרי שבוע מוצלח מאוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבנון: קליפ משעשע המציג קטעים שונים מנאומיו של חסן נסראללה ורגעי בכי שלו, חובר לשירו של זוהר ארגוב "בדד" ומציג את מזכ"ל חיזבאללה כמי שנשאר בצמרת הארגון לבדו
מערכת ice | 
חסן נסראללה נותר "בדד" (צילום מתוך "אברי ושרקי" , קשת 12)
לאחר שבוע מוצלח מאוד למערך המודיעין והטייס הישראלים וחיסול של מרבית שרשרת הפיקוד הצבאית בחיזבאללה, חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון הטרור, המום. כשבשטח נשארו רק מפקדים בדרג בינוני ונמוך שמתקשים לתקשר ולקבל הוראות מלמעלה, מנהיג חיזבאללה חש ככל הנראה את ההרגשה של להיות בודד בצמרת – וזה, מתברר, יכול להיות די מצחיק.
בתוכניתם של אברי גלעד ויאיר שרקי "אברי ושרקי" בקשת 12, הכינו הלילה קליפ מיוחד למנהיג הלבנוני המסתתר בבנוקרים על רקע שירו של זוהר ארגוב "בדד" והמילים הסמליות: "בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום". הקליפ הפך תוך דקות ספורות ללהיט בקרב הצופים, שביקשו לצפות בו שוב ושוב.
בסרטון, המשעשע מאוד, רואים את חסן נסראללה בקטעים שונים מתוך נאומיו, מתייפח בבכי ומודה במכה הקשה שהארגון ספג מכוחות הביטחון והצבא הישראלים בשבוע הכי קשה בתולדותיו.
מתוך "אברי ושרקי" , קשת 12

גלעד, שהתמוגג מהקליפ, ביקש להודות לטייסים, למפקד ח"א, לרמטכ"ל, לשר הביטחון ואפילו לרה"מ. "כשאתם עובדים ביחד, מי יכול עלינו?!", והוסיף כי חזר לו הצבע ללחיים ליום אחד לפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה