תרבות ופנאי

הבת של גדעון סער מבקשת תמיכה: "פקדו אותי משברים אישיים וחברתיים"

בתו הפחות מפורסמת של ח"כ גדעון סער, דניאלה סער, עומלת בימים אלה על פרויקט חדש בו היא מתייחסת בין היתר "להתמוטטות הדמוקרטיה הישראלית" לדבריה, ורומזת אולי ליחסה לשורשים המשפחתיים שלה

מערכת ice | 
גדעון ודניאלה סער (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של גדעון סער Gideon Saar)
דניאלה סער, בתו הבכורה של גדעון סער מנישואיו הראשונים לשלי דנציגר, פחות מוכרת לציבור מאחותה, השחקנית אלונה סער, אך ייתכן שמדובר במצב זמני.
דניאלה, בת ה-32, נשואה ואם לבן העוסקת בחינוך ובהדרכת הנקה, משיקה ספר שירה ראשון בשם "נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת" וקוראת לציבור לתמוך בו דרך אתר הדסטארט (headstart).
על הספר שיצא לאור בקרוב היא כותבת: "בשלוש השנים האחרונות עמלתי על כתיבה, שכלול וכינוס של כל שיריי עד כה. בתקופה זו פקדו אותי משברים אישיים וחברתיים - מחדלי הקורונה, התמוטטות הדמוקרטיה הישראלית, מלחמת השבעה באוקטובר והפלות רצופות. אירועים אלו לשו ועיצבו את הספר באופן אחר לגמרי ממה שתכננתי. תודה לאל. אני שמחה לבשר כי פרי עמלי, ״נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת״, הבשיל ויצא לאור"...
יש לציין כי לביטוי "נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת" ישנם פירושים שונים, ביניהם אישה מורדת, בן אישה שאינה ראויה למלכות (בן נעות המרדות) או יצאנית.
כדי להבין מעט ממה שקוראים ימצאו בספר, ד״ר אפרת מישורי שליוותה את דניאלה בתהליך הכתיבה, כתבה: "שירת המרד של דניאלה סער מצביעה ומסמנת שוב ושוב את מקורות ההזנה שלה. היא תרה אחר חבל הטבור שהחליף צבעים עד שבותק ונשר. ״נעות המרדות״, שמקורו בקללה מקראית של אב את בנו, הוא ססמוגרף שמתעד את דו-הקיום הבלתי אפשרי של ההווה, שבו הקללה והברכה מתמזגות לקו אחד".
סער, שמבקשת מימון של 12,500 שקלים לפרויקט, הגיעה עד כה לסכום תמיכה של 9,380 שקלים מ-40 תומכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה