בארץ

סמוטריץ' עונה לבית הלבן: "מצפה מארה''ב לכבד את הדמוקרטיה"

השר בצלאל סמוטריץ' פרסם תגובה לביקורת של דובר הבית הלבן כנגדו על כך שהוא מתנגד להצהרת המתווכות ארה''ב קטאר ומצרים: "שום ביקורת ושום מתקפה לא יסיטו אותי מהמטרה"
דורון בלוך |  1
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם הודעה כי הוא מתנגד להצהרת המדינות המתווכות את העסקה לשחרור החטופים, ארה''ב, קטאר, ומצרים, וכינה את העסקה "הסכם כניעה, מלכודת מסוכנת", דובר הבית הלבן ג'ון קרבי תקף את השר סמוטריץ' על התנגדותו לעסקה. בתוגבה לכך פרסם השר סמוטריץ' בחשבון ה-X שלו התייחסות לכך.
בדבריו, אמר השר סמוטריץ "אני מכבד את עמדת ארה״ב ומודה לה על התמיכה בישראל מול האיומים האזוריים, אך אני מצפה ממנה לכבד את הדמוקרטיה הישראלית ואת עמדת אזרחי ישראל ונבחרי הציבור שלה ביחס להחלטות שישפיעו על ביטחון המדינה". והוסיף לנמק "כפי שארה״ב היתה דוחה לחצים בינלאומיים להגיע להסכם כניעה עם אל קאעידה ובן לאדן כך ישראל לא תיכנע לשום לחץ חיצוני שיביא לפגיעה בביטחון ישראל".
בדבריו, פירט סמוטריץ' את סיבותיו להתנגדות לעסקה "הסכם כניעה לסינוואר, שמפקיר למוות את רוב החטופים, שמשחרר רבי מרצחים, מחזיר את המחבלים לצפון הרצועה, מפקיר את הגבול ומאפשר לחמאס להבריח אמצעי לחימה ולשקם את כוחו כדי לשוב ולתקוף את ישראל כזרוע של איראן הוא רע לישראל ומסכן את ביטחונה ונתנגד אליו בכל כוחנו".וסיים בהבהרה "שום ביקורת ושום מתקפה לא יסיטו אותי מהמטרה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שונא ישראל.
    נחמוני 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפשיסט הזה מאמין בדמוקרטיה ??? לא שכחנו את רצונו להפוך את המדינה לדיקטטורה. "עד מתי רשעים יעלוזו"?
    סגור