תרבות ופנאי

הזמר האהוב מאבד שליטה: "בני זו***, אל תבואו למופע"

סולן אואזיס ליאם גלאגר עלה לבמה לפני קרב אגרוף והגיש ביצועים לשלושה מלהיטי הלהקה הגדולים: "Rock 'n' Roll Star", "Supersonic" ו-"Cigarettes & Alcohol". אך במקום להלהיב את הקהל, ההופעה הותירה טעם מר בפי רבים, לאחר שחטף ביקורות על היכולות שלו, הוא תקף בעוצמה: "אתם לא מעריצים אמיתיים, אתם רק חקיינים"
מערכת ice | 
צילום freepik
סיפור האיחוד של להקת אואזיס הפך במהירות מחלום מתגשם לסיוט מתמשך עבור חלק מהמעריצים. למעלה ממיליון אנשים נהרו לרכוש כרטיסים לסיבוב ההופעות המיוחל, שצפוי להתקיים בעוד כשנה. אולם, הופעת קדם של הסולן ליאם גלאגר באצטדיון וומבלי בלונדון הציתה גל של ביקורת נוקבת וספקות לגבי עתיד המופע.
גלאגר, בן 52, עלה לבמה לפני קרב אגרוף והגיש ביצועים לשלושה מלהיטי הלהקה הגדולים: "Rock 'n' Roll Star", "Supersonic" ו-"Cigarettes & Alcohol". אך במקום להלהיב את הקהל, ההופעה הותירה טעם מר בפי רבים. "יש לו טווח קולי של בערך 3 תווים", כתב אחד הצופים ברשתות החברתיות. אחר הוסיף בציניות: "נשמע כמו מישהו שמנסה לשיר אואזיס בקריוקי בשבת בלילה". הביקורת הקשה ביותר הגיעה מפי מעריץ שהשווה את המופע לאסון היסטורי: "אני מניח שזה כמו לרצות לראות את הטיטניק. זה הרוס לגמרי, אבל זה עדיין הטיטניק".

גלאגר, הידוע בתגובותיו הסוערות, לא נשאר חייב לנוכח הביקורת. בציוץ זועם בטוויטר, הוא כתב: "לכל הבני זונות שהתבכיינו על הקולות המלאכיים שלי אתמול בלילה, אתם לא מעריצים אמיתיים, אתם רק חקיינים, ואם יש לכם כרטיסים שאתם רוצים להיפטר מהם אני בשמחה אקח אותם מכם. אנחנו לא רוצים אנשים כמוכם בהופעות שלנו בשנה הבאה בכל מקרה". תגובתו החריפה רק הוסיפה שמן למדורת הביקורת, כאשר מעריצים נוספים הצטרפו לקולות המבקרים.
בעוד שחלק מהמעריצים עדיין תומכים בגלאגר ומצפים בכיליון עיניים להופעות האיחוד, אחרים כבר מביעים חרטה על רכישת הכרטיסים. "בבקשה תן עוד 300 אחוז מאמץ ליאם, בדיוק כמו הכרטיסים", כתב אחד המגיבים, ברמיזה לעליית המחירים הדרמטית של הכרטיסים באתר "טיקטמאסטר". אחר הציע בציניות: "ליאם, סורי אחי אבל אתה לא יכול לשיר ואתה יכול לנגן בתוף מרים בערך 5 שניות. אתה צריך להגיד 'זין על זה' ולהיות העוזר של נואל, תכוון לו את הגיטרות, תסדר לו את המיקרופון וכו'".
בעוד שהסערה סביב הופעתו של גלאגר ממשיכה להתגלגל, נראה כי האיחוד של אואזיס עדיין צפוי להתקיים כמתוכנן. על פי דיווחים ב"סאן", האחים גלאגר צפויים להכריז בקרוב על סדרת הופעות בארצות הברית, כולל מופעים בניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו ובוסטון. השאלה הגדולה שנותרת פתוחה היא האם ליאם גלאגר יצליח לשפר את ביצועיו עד אז, או שמא המעריצים יזכו לחוות את הדהוד העבר בגרסה מעט פחות מלוטשת של אחת מלהקות הרוק הגדולות של שנות ה-90.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה