תרבות ופנאי

"סתום את הפה": סולן אואזיס התפרץ והשתיק מעריץ שהתלונן

מאז הודיעה להקת אואזיס על מסע הופעות האיחוד המרגש, הביקוש לכרטיסים חוצה את גבולות ההיגיון וברשת צצים סיפורים על סכומים אדירים שמעריצים נאלצו לשלם. לאחר שכמה מהם התלוננו, הסולן התפרץ בציוץ מכוער ואף סתם למעריץ את הפה
מערכת ice | 
צילום freepik
להקת אואזיס בישרה למעריציה את הבשורה הגדולה והמרגשת ביותר שיכלו לחלום עליה, מסע הופעות איחוד ענק בדרך. מהרגע בו הודיעה הלהקה על הטור, הביקוש לכרטיסים מרקיע שחקים ולא פעם האתרים קרסו מהביקוש האדיר.
לא זו אף זו, תלונות רבות צצו ברחבי הרשת על מחירי הכרטיסים המשתנים באתר טיקמאסטר, ואף נפתחה חקירה בנושא. עם תלונות רבות על המחירים, על הזמינות ועל זמן ההמתנה, לחלק מהמעריצים נמאס ופרסומים רבים צצו בנושא.
מי שלא יכול היה לשמור על פה שלו והתפרץ על הנושא בציוץ שפרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), הוא סולן הלהקה, ליאם גלאגר. "אואזיס חוזרים, בבקשה לכם, ואני שומע על כמה בעלי גישה מסריחה. טוב לדעת שיש דברים שלעולם לא משתנים". כתב גלאגר והוסיף קללה עסיסית בסוף.

אחד המעריצים הגיב לציוץ של גלאגר וכתב: "לא ציפיתי שיעשקו את המעריצים עד כדי כך כמו שהם עשו. זה באמת בושה". על כך השיב לו גלאגר במילה אחת: "סתום".
 
על אף שמדובר בהתנהגות שאינה תואמת למה שרגילים המעריצים ויש שיגידו חוצפה, לא נראה כי גישתו של גלאגר תמנע מהמעריצים להמשיך ולהסתער על כל כרטיס פנוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה