תרבות ופנאי

כמה יעלו כרטיסים להופעה של אואזיס? המחירים נחשפים | כל הפרטים

אואזיס הודיעו על תאריכים נוספים לסיבוב האיחוד שלהם בבריטניה, בעקבות "ביקוש חסר תקדים" במכירה המוקדמת. ההופעות החדשות יתקיימו באצטדיון וומבלי בלונדון, פארק היטון במנצ'סטר, ואצטדיון סקוטיש גז מורייפילד באדינבורו
שרון בירקמן | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום freepik)
תאריכים חדשים יתווספו לסיבוב הקאמבק של אואזיס, כך הודיעו האחים ליאם ונואל גלאגר. ההחלטה התקבלה לאחר שאלפי מעריצים נרשמו להגרלה לרכישה מוקדמת של כרטיסים. ההרשמה להגרלה הוארכה עד מחר בשעה 10:00 בבוקר שעון בריטניה. המעריצים שיזכו בהגרלה יקבלו גישה לרכישת כרטיסים עד השעה 17:00 ביום חמישי.
ההכרזה על האיחוד של אואזיס הגיעה לאחר שבועות של שמועות וספקולציות. ליאם ונואל אישרו את הקאמבק ביום שלישי בבוקר, 15 שנים לאחר שנואל עזב והלהקה התפרקה.
תוספת ההופעות החדשות מביאה את מספר ההופעות המתוכננות לשנה הבאה לחמש בוומבלי, חמש במנצ'סטר ושלוש באדינבורו, זאת בנוסף לשתי הופעות באירלנד ושתי הופעות נוספות בוויילס.
אואזיס אישרה בהודעתה כי לא תשתתף בפסטיבלים בשנת 2025 והדרך היחידה לראות אותה בהופעה תהיה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי. הלהקה הודיעה כי יתקיימו הופעות נוספות מחוץ לאירופה, פרטים נוספים טרם נחשפו.

מחירי הכרטיסים נחשפים
עם הכרזת ההופעות הנוספות, נחשפו גם פרטים על מחירי הכרטיסים. המחירים להופעות בלונדון, קרדיף ואדינבורו ינועו בין 73 ליש"ט ל-74.25 ליש"ט למקומות הישיבה הזולים ביותר, ואילו כרטיסי עמידה יעלו בין 150 ליש"ט ל-151.25 ליש"ט. במנצ'סטר, שם נמכרים רק כרטיסי עמידה וחבילות יוקרה, המחירים יחלו ב-148.50 ליש"ט. בדבלין, המחירים יחלו ב-86.50 אירו. החבילה היקרה ביותר בוומבלי תכלול מסיבת טרום הופעה והשתתפות בתערוכה ותעלה 506.25 ליש"ט. 
מעריצים מתלוננים על כך שמחירי המלונות באזורי ההופעות כבר עלו בעקבות ההכרזה. רשת מלונות במנצ'סטר אף הואשמה בביטול הזמנות קיימות על מנת להציע לאותם את הלקוחות שוב את אותם חדרים במחיר גבוה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה