תיירות

מכה לטסים מנתב"ג: חברות התעופה בורחות מישראל לפחות עד ה-14.10

ענקית התעופה לופטהנזה, הודיעה שהיא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-14 באוקטובר 2024. לפיכך, גם חברות התעופה הנוספות בקבוצה, בהן אוסטריאן איירליינס, סוויס, בריסל איירליינס ויורוווינגס, לא יחזרו לטוס לנתב"ג. בנוסף, גם חברת התעופה הפולנית לוט מפסיקה לטוב עד ה-25.9 וגם: מה קורה בביירות ובטהרן?
מערכת ice | 
לופטהנזה (צילום יחצ)
לאחר תקופה של הפסקת טיסות בעקבות המצב הביטחוני, חברות תעופה בינלאומיות מתחילות בהדרגה לחדש את פעילותן בישראל. אחרי שמספר חברות הודיעו בימים האחרונים שהן חוזרות לישראל, דווקא ענקית התעופה לופטהנזה, הודיעה הערב (שני) כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-14 באוקטובר 2024. 
בעקבות ההודעה של לופטהנזה, גם חברות התעופה הנוספות בקבוצה, בהן אוסטריאן איירליינס, סוויס איירליינס, בריסל איירליינס ויורוווינגס, לא יחזרו לטוס לנתב"ג וממנו לפחות עד ה-14 באוקטובר, זאת בשל המתיחות הביטחונית. בנוסף על כך, גל חברת לוט הפולנית הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות שלה לפחות עד ה-25.9 כולל.
דובר קבוצת לופטהנזה הגרמנית שוחח הערב עם "דה מרקר" בנוגע להארכת ביטולי הטיסות לישראל, וטען כי ההחלטה הגיעה אחרי הארכת מצב שערכו בחברה. הארכת ביטול הטיסות נוגעת בעוד מגוון יעדים במזרח התיכון, בהם גם בירת איראן - טהרן. בנוגע לבירת לבנון, ביירות, הארכת הטיסות של לופטהנזה הינה עד ה-26 באוקטובר, ולא עד ה-14 באוקטובר בדומה לתל אביב וטהרן.
עוד טען דובר קבוצת לופטהנה כי חברת התעופה הגרמנית "מציעה לנוסעים שמושפעים מהביטולים אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או להזמנה מחדש". בכל מקרה, אם אתם טסים בקרוב לחו"ל, חשוב מאוד שתבדקו מול חברות התעופה שלכם מה קורה עם הטיסות, שכן ייתכנו שינויים רבים בלוח הטיסות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה