תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: אלו חברות התעופה שחוזרות לישראל

חברת התעופה האיטלקית ITA Airways, מחדשת את טיסותיה לתל אביב לאחר הפסקה של יום אחד בלבד. בעקבות ITA Airways, גם אייר פראנס הודיעה על כוונתה לחדש את הטיסות לישראל. החברה הצרפתית, שהפסיקה את טיסותיה למשך שלושה ימים
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
לאחר תקופה של הפסקת טיסות בעקבות המצב הביטחוני, חברות תעופה בינלאומיות מתחילות בהדרגה לחדש את פעילותן בישראל. ITA Airways, חברת התעופה האיטלקית, הובילה את המהלך כשחידשה את טיסותיה לתל אביב לאחר הפסקה של יום אחד בלבד. החברה המריאה הבוקר מרומא, מסמנת את חזרתה המהירה לשוק הישראלי.
בעקבות ITA Airways, גם אייר פראנס הודיעה על כוונתה לחדש את הטיסות לישראל. החברה הצרפתית, שהפסיקה את טיסותיה למשך שלושה ימים, מתכננת להמריא מפריז לתל אביב מחר, 21 בספטמבר, בכפוף לשינויים אפשריים של הרגע האחרון. החלטה זו מצביעה על התייצבות מסוימת במצב הביטחוני ועל הביטחון המתחדש של חברות התעופה בפעילות בישראל.

עם זאת, לא כל חברות התעופה ממהרות לחזור. קבוצת לופטהנזה, הכוללת את לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, EUROWINGS ובריסל איירליינס, הודיעה על ביטול כל טיסותיה לישראל עד ה-24 בספטמבר. החלטה זו משקפת גישה זהירה יותר, תוך המתנה להתייצבות נוספת במצב הביטחוני.
במקביל, דלתא אייר ליינס האמריקאית נקטה בגישה הזהירה ביותר, כשהודיעה כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפני סוף השנה. החלטה זו מדגישה את המורכבות של המצב ואת השונות בהערכות הסיכונים של חברות התעופה השונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה