תקשורת ומדיה

אחרי הלידה: ליאור קינן חושפת את השינוי הגדול בחייה

שנתיים לאחר שנישאה לעיתונאי ספי עובדיה וחצי שנה לאחר לידת בתם המשותפת, כתבת ערוץ 13 מעלה פוסט המציג את השינוי הגדול בחייה וזוכה לתגובות מרגשות מהעוקבים: "מתי את חוזרת?"
מערכת ice | 
ליאור קינן (צילום ענבל מרמרי)
שנתיים בדיוק לאחר החתונה של כתבת רשת 13, ליאור קינן, לקולגה ספי עובדיה, קינן מעלה תיעוד מתוק המציג את חייהם של בני הזוג בספטמבר 2022, ביום חתונתם, לעומת ספטמבר 2024, כאשר הם מצטלמים כבר כמשפחה יחד עם בתם התינוקת תמר.
קינן, שלבשה שמלת כלה לבנה לפני שנתיים, בחרה הפעם להלביש את בתה בשמלה מתוקה בלבן לכבוד התמונה המשפחתית המשותפת.
בתגובות לפוסט שקינן העלתה לאינסטגרם, עוקבים שונים ביקשו להתעניין מתי קינן, שנמצאת עדיין בחופשת היריון, חוזרת לשדר: "לאן נעלמת לנו", "את חסרה בנוף של ערוץ 13, אלא אם גם את עזבת לטובת ערוץ 12 כמו ספי", "תחזרי כבר, התגעגענו אלייך", כתבו עוקבים שונים שציינו גם את הדמיון הגדול בין תמר לאביה ספי.
 
 
קינן, שכאמור טרם חזרה לערוץ 13 בעוד בעלה הודיע על עזיבת הערוץ לטובת תוכנית התחקירים "עובדה", סיפרה בחודשים האחרונים על חווית האימהות בצל המלחמה וכתבה לתמרי: "הפכת את החיים למאושרים הרבה יותר". בחגיגות 35 של קינן, הכתבת הפוליטית אף הדגישה את הערבוב בין האישי ללאומי בתקופה זו: "התברכתי בכל הדברים החשובים באמת. רק שיחזרו כולם, בשלום, במהרה. עד אז אף שמחה פרטית לא תהיה שלמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה