עסקי ספורט

איציק זוהר בהלם: האקסית המיתולוגית בדרך להתחתן אחרי זוגיות טרייה?

שנה אחרי שנפרדו וביטלו את האירוסין, לאורה לנטינו, בת זוגו לשעבר של איציק זוהר, החלה לצאת עם גבר חדש העונה לשם גאבור, וכבר קיבלה טבעת יהלום ענקית. הצעת נישואין או מתנה תמימה? 
מערכת ice | 
איציק זוהר ולאורה (צילום צילום מסך מרשת 13)
כמעט שנה אחרי שנפרדו וביטלו את האירוסין, איציק זוהר, הכדורגלן לשעבר, הגיב אתמול (שלישי) לראשונה על הזוגיות החדשה של האקסית לאורה לנטינו. לנטינו, שלאחרונה עברה לבודפשט, נמצאת במערכת יחסים עם מעצב שיער בן 26 בשם גאבור, אותו מכירה לאורה מזה שנים והשניים הם חברי ילדות.
כזכור, זוהר ולאורה היו מאורסים מזה תקופה, כשהכדורגלן לשעבר אף קנה לה טבעת יהלום מהממת. כעת, ולנטינו קיבלה טבעת יהלום ענקית גם מבן זוגה הטרי, גאבור, אך לא מדובר בהצעת נישואין, אלא רק כמתנה, שכן הזוגיות של הזוג הצעיר עוד בחיתולים.
כזכור, ארוסתו לשעבר של זוהר, שכיכבה לצידו בתכנית "הזוג המנצח VIP", אפילו העתיקה לטובת הזוגיות עם זוהר את מרכז חייה לישראל והשתקעה עמו פה, כשהשניים היו זוג מאוהב במיוחד, אך היא עזבה את ישראל לפני כשנה בחזרה לאיטליה, לאחר שהחליטו להודיע על פירוק האירוסין שלהם.
זוהר אגב, פרגן לאקסית: "אני מאחל לה את כל הטוב שיש בעולם והצלחה. אנחנו כבר שנה לא ביחד, והייתה לנו תקופה מדהימה. כשאהבת מישהי באמת, אתה רוצה שיהיה לה טוב - גם אם לא איתך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה