ויראלי

עובדת מקדונלדס מאשימה: המנהל שלי עקב אחרי במצלמה נסתרת

עובדת מקדונלדס טוענת ברצף סרטונים ויראליים בטיק טוק שהמנהל שלה ועובדים נוספים צפו בה במערכת המצלמות של הסניף - ללא ידיעתה
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום unsplash)
עובדת של אחד מסניפי מקדונלדס בארה"ב פרסמה שלושה סרטוני טיק טוק, שכבר הפכו לוויראליים וגרפו מעל ל-5 מיליון צפיות נכון לשלישי האחרון, בהם היא נצפית בוכה כשהיא עדיין במדי הרשת. בסדרת הסרטונים היא מאשימה את מנהליה ועובדים נוספים בסניף בכך שצפו בה בסתר במצלמות האבטחה של הסניף.
 
@tizzie..mia I am aware I can get in trouble for posting this, but what they did was wrong and the way they have been treating me is horrible! #mcdonalds #4u ♬ original sound - Tizzie 🦋

העובדת, אשר מזוהה בשם טיזי, טוענת שהעובדים בסניף עושים מה שהם רוצים, בעוד שהיא היחידה שלוקחת את עבודתה ברצינות ומבצעת אותה היטב. היא מספרת על מקרה ספציפי במסגרתו היא עדכנה את מנהל הסניף בכך שסבתה תגיע לבקר אותה, אבל כשזו הגיעה המנהל נטפל לטיזי וטען שהיא מעדיפה את הזמנתה של בת המשפחה על פני לקוחות אחרים.
טיזי הוסיפה: "לא היו הזמנות על המסך. ניגשתי לקחת ממנה הזמנה והתייחסתי אליה כמו אל כל לקוח אחר ואפשר לראות זאת בצילומי האבטחה. לפני שהספקתי לקחת ממנה את ההזמנה, אחד העובדים נכנס ונופף לאחת המצלמות". לאחר מכן סבתה ציינה בפניה שהיא שמה לב שהמנהל צופה בה במצלמות.
 
בעקבות כך טיזי נכנסה לחדר הבקרה וראתה שאכן המנהלים וכלל העובדים, למעט אחד, נמצאים שם וצופים בה דרך המצלמה. בעקבות המקרה טיזי העלתה את סדרת הסרטונים לטיק טוק, בהם היא מוסיפה ומייעצת לצופים לא לעבוד באף סניף של מקדונלדס עקב היחס המחפיר שקיבלה. לזאת היא הוסיפה שלמרות שהיא עשתה את מירב העבודה בסניף היא לא קיבלה על כך תוספת שכר.
 
בעקבות פרסום הסרטונים טיזי קיבלה אלפי הודעות תמיכה ברשת ולאחרונה דיווחה כי היא החליטה להתפטר מעבודתה ברשת הענק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה