ויראלי

גיא זוארץ מתרגש: "שתכניס מלא שמחה לחיים שלנו"

זוארץ כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "רציתי סוכה. גדולה. חדשה. שתכניס מלא שמחה לחיים שלנו אחרי השנה הזו. הסוכה הישנה כבר הייתה חלודה מהרבה שנים וגשם וגם תמיד הייתה יוצאת בצורות משונות כי לא כל החלקים היו שווים אז הגיע הזמן…".
מערכת ice |  1
גיא זו-ארץ (צילום אינסטגרם/ guyzu_aretz)
אחרי השנה הקשה שעברה עליו ועל משפחתו, מגיש האח הגדול והישרדות ברשת 13, גיא זוארץ, שיתף בהכנות לקראת חג סוכות המתקרב, זאת בצל המלחמה הנמשכת והאבל שאין לו סוף.
זוארץ כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "רציתי סוכה. גדולה. חדשה. שתכניס מלא שמחה לחיים שלנו אחרי השנה הזו. הסוכה הישנה כבר הייתה חלודה מהרבה שנים וגשם וגם תמיד הייתה יוצאת בצורות משונות כי לא כל החלקים היו שווים אז הגיע הזמן…".

עוד כתב: "מאז שאני זוכר את עצמי תמיד בניתי סוכה עוד כילד בשכונה היינו קודם כל אוספים קרשים מסמרים וממש בונים אחר כך האמהות היו זורקות לנו את הסדינים הכי בלויים שכבר רצו להיפטר מהם כמה קישוטי נייר ומנורה שהיינו מורידים מהשכנה בקומה ראשונה שהסכימה לחבר את השקע אצלה במטבח".
זוארץ עוד רשם: "היום זה כבר קל יותר והנה אתמול אחז בי דחף עז לבנות סוכה אצלנו בחצר.דברתי עם חברי האהוב זיו אלול שתמיד בטוב ליבו הופך עולמות והנה אתמול בלילה מאוחר הגיע קצין במילואים מתן חורש שהיה באמצע שיחת זום בטלפון עם עוד מלא קצינים שנמצאים כרגע בלב הקרבות .הרכב הקטן שלו היה מפוצץ בכל חלקי הסוכה מתן סיפר לי שהוא בכלל עורך דין בשיגרה ובימים האלה לפני סוכות הוא עוזר בניהול המרחב של סוכות הדר גנים היה מספיק כמה דק׳ איתו כדי להבין איזה בחור ערכי אמיתי ומוצלח עומד מולי".
לסיום הסביר: "סבב והנה היום בעזרת בחורים מרגשים ששלח מתן הרכבנו את הסוכה שעמדה לתפארת וברגע שהיא הייתה מוכנה נשבע שהתרגשתי וחיכיתי כבר שחג סוכות יתחיל. תודה לכל האנשים הטובים שנרתמו לעזור לי לגרום לזה לקרות ושיהיה לנו חג מלא באורות ושמחה.אמן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא זוארץ
    רות יהל 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חג שמח לך ולבני ביתך. מתוך האפלה בוקעת קרן אור.
    סגור