ויראלי

גיא זוארץ ויעל בר זוהר במסר כואב: "אסור לנו להישבר"

מגיש רשת 13 העלה תמונה מההפגנה עצמה עם אשתו יעל בר זוהר וכתב: "עד מתי? כמה עוד שכול נספוג? אי אפשר כבר עם המתים והנרצחים - רחמים. תחזירו את הילדים והילדות שלנו הביתה. אלה הערכים שגדלנו עליהם. עם חפץ חיים, אסור לנו להישבר ולוותר על התקווה ועל עתיד טוב יותר לילדינו"
מערכת ice |  2
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
זו הייתה השנה המטלטלת ביותר בחייו של מנחה "האח הגדול" גיא זוארץ ומשפחתו. הוא החל לצלם את עצמו לסדרה "מחוברים" ואז גילה כי אחיינו עילי נרצח בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר וכנראה שגם המחאה בקפלן בה השתתף אמש (ראשון) תהיה שם, כשעשה  זאת יחד עם אשתו יעל בר זוהר בה תמך בהחזרת החטופים.
זוארץ שיתף סטורי בו נכתב: "כמה עוד חטופים נאבד? עד מתי??? מתי נבין שאין להם זמן, הם לא רק סובלים. הם מתים. בבקשה תחזירו אותם הביתה מהר. רחמים!!! אחריות וערבות הדדית. עכשיו".

הוא גם העלה תמונה מההפגנה עצמה עם אשתו יעל בר זוהר וכתב: "עד מתי? כמה עוד שכול נספוג? אי אפשר כבר עם המתים והנרצחים - רחמים. תחזירו את הילדים והילדות שלנו הביתה. אלה הערכים שגדלנו עליהם. עם חפץ חיים, אסור לנו להישבר ולוותר על התקווה ועל עתיד טוב יותר לילדינו"
 

לפני מספר שבועות אגב, פורסם על אבידה גדולה נוספת במשפחתו גיא זוארץ, מגיש "האח הגדול' של רשת 13. רק לפני עשרה חודשים הוא שכל את אחיינו עילי שנרצח בטבח במסיבת הנובה ב-7.10, ובחודש אוגוסט, בראשית הפרק החדש של "האח הגדול", התבשר מנחה התוכנית כי עתה גם רס"ן יותם פלד, בנה של בן דודתו נפל בקרב בעזה.
זוארץ אמר בפתח הדברים המרגשים שלו כשדמעה בעינו: "המלחמה הזו גובה מחיר כבד מכולנו. לפני מספר שעות התבשרנו על אבידה נוספת במשפחה שלנו, רס״ן (מיל׳) יותם פלד, בנה של בן דודתי האהובה טלי נפל היום בקרבות בעזה. כאב רודף כאב, הלב כבר לא מצליח להחזיק את הצער על כל החיים שאבדו. את יותם, את עילי, אי אפשר כבר להציל. אבל, בעזה יש חטופים חיים שאנחנו חייבים להחזיר אותם הביתה. הלוואי שנשמע כבר בימים הקרובים את הבשורה על שחרורם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נמאס לראות אתכם בכל מדיה אפשרית
    מאוסים 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    !!!!!!
    סגור
  • 1.
    נשבר מכם
    מאוסים 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הזמן רק לראות אתכם יצאתם מהת.ח.תתתת
    סגור