השוק

המדדים בוול סטריט נסגרו בעוד שיא ובעליות חדות.

המדדים בוול סטריט נסגרו בעליות ובעוד שיא של טיפוס למעלה כמדי שבוע בשנה האחרונה. מניות הטכנולוגיה תמכו בעליות, מניית "נטפליקס" התממשה לפני הדוח"ות ביום חמישי ומחיר הנפט ממשיך לרדת.
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
עוד שיא נשבר אתמול בוול סטריט: מדד הS&P נסגר בעליה של.0.72 אחוזים. מדד הנאסדק נסגר בעליה של למעלה מאחוז, ומדד הדאו ג'ונס נסגר בעליות של 0.47 אחוזים.
מחיר הנפט המשיך במסע כלפי מטה, בהמשך לכיוון שהחל לפני שבועיים: לאחר המתיחות הרבה שהתעוררה בציפיה לתקיפה ישראלית באיראן נסק מחיר הנפט למעלה. משלא התרחשה,הכיוון הוא שוב למטה . הירידות אף התחזקו בשבוע האחרון כשסעודיה הצהירה על הגברה של ייצור הנפט במטרה להוריד את המחיר. מדד הנפט ירד בנעילה  ב1.69 אחוזים.
מניית "נטפליקס" מעוררת סקרנות בימים האחרונים: ביום חמישי תדווח המניה שנחשבת לאחת מהבולטות והחזקות בשנה האחרונה. המניה מתממשת כעת , מספר ימים לפני הדוחו"ת וננעלה בירידה של אחוז ורבע. 
מניית התעופה של חברת דלתא DAL נסגרה בעליה של 3.71 אחוזים, בניגוד למניית בוינג BA שירדה ב1.27 אחוזים. בעוד מניית בואינג יורדת בגלל שדיווחה על הפסד גדול מהצפוי ופיטורים של כ17000 עובדים, זאת בנוסף לשביתה נמשכת של ענף המכונאות והתעופה. מניית "דלתא" נהנתה מעליה בתחום התיירות , ובניגוד לבואינג- עלתה בחדות. 
מניות הטכנולוגיה המשיכו בעליות כלפי מעלה : גם בתמיכת ההיזקקות לAI , במיוחד "גוגל" ו"מטא" השולטות על מאגרי ידע עצומים וישמשו השדה המרכזי לכריית הנתונים. 
הציפיה לבחירות נמשכת, על רקע הידיעות על צמצום הפערים בין טראמפ להאריס. השוק היה רוצה לראות הכרעה ברורה, שלא וודאי אם תגיע. מניית טסלה תיקנה מעט את המסע שלה למטה, לאחר האכזבה הגדולה שעוררה עם השקת ה"רובוטקסי" בשבוע שעבר. המניה עלתה ב0.7 אחוזים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה