טלוויזיה

מאסטר שף נבחרת החלומות: זה המודח הראשון בעונת הכוכבים

מי שניסה את מזלו בעונה 4 של ריאליטי הבישולים, חזר לנבחרת החלומות של התוכנית עם תוכניות גדולות אך נאלץ להיפרד ממנה כבר בהדחה הראשונה. איתן סלומון, שף ובעלים של קייטרינג בוטיק, הודח הערב ע"י השופטים, ויש גם קשר לפאף דדי

מערכת ice | 
מאסטר שף נבחרת החלומות (צילום ערן לוי)
המודח הטרי של הערב (שני) בעונת "מאסטר שף נבחרת החלומות" הוא איתן סלומון, שף ובעלים של קייטרינג בוטיק. סלומון, שכיכב בעונה הרביעית של מאסטר שף, הגיע בזמנו על תקן מפיק אירועים שבילה מספר שנים בארצות הברית - שם הפיק אירועים לשמות הגדולים בתעשייה, כולל פאף דדי שיושב כעת במעצר על דברים שהתרחשו לכאורה באותן מסיבות.
"מה שהלך שם היה הזוי לחלוטין", העיד סולומון באודישן המקורי, "פאף דדי הגיע עם קייטרינג משלו... מדבר איתך על בחורות בלי סוף".
לאודישן ההוא, סלומון הגיע כזכור עם אחותו שנבחנה אחריו ואמר שזו ההזדמנות שלהם לקבוע מי יותר טוב. סלומון, שעבר את האודישן אך לא הגיע לגמר, חזר לעונת נבחרת החלומות להוכיח את עצמו. אך זה לא עבד הערב.

איתן סלומון | צילום: ערן לוי
העונה החדשה שמפגישה בין כוכבי מאסטר שף לדורותיו שלא ניצחו בגמר, מעניקה למתמודדים אפשרות נוספת לזכות בתואר הנכסף ובמקום הראשון.
בין המשתתפים הבולטים העונה: רחל בן אלול (הירושלמית המרגשת), ליאור אוחיון, פרח רסלאן, אלברט איפראימוב (איש הכיסונים), וסמדי בומבה הזכורה לכולם מהעונה הראשונה של הריאליטי.
הרכב השופטים גם השתנה בעונה הייחודית של תוכנית הבישולים, וכולל את השופטות הוותיקות מיכל אנסקי (שחזרה לתוכנית) והמסעדנית רותי ברודו, וכן את השפים אבי ביטון ויובל בן נריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה