טלוויזיה

כוכבת מאסטר שף חושפת את המחלה הקשה: "כאבים בכל הגוף"

סמדי בומבה פותחת הכל על מחלת הפיברומיאלגיה שלה: ״אמא שלי התמודדה עם מחלת האלצהיימר שהחמירה. ובעקבות זה הגוף שלי חווה מעין סטרס וגיליתי שאני חולה במחלת הפיברומיאלגיה. זו מחלה איומה שאי אפשר לתאר אותה. את יכולה לקום בבוקר וכביכול להתעורר אבל לא להצליח לקום מהמיטה וממש לחוות חוסר רצון לעשות דברים"
מערכת ice | 
מאסטר שף נבחרת החלומות (צילום ערן לוי)
הכוכבת אולי הכי גדולה של תוכנית הריאליטי בישול של קשת 12 ״מאסטר שף״, בכלל פרצה אי שם בעונה הראשונה. סמדי בומבה, ששבה אל המסך ביום שבת האחרון עם פרק הבכורה שעלה לאוויר.
בראיון ל-TMI, היא סיפרה על הרצון לזכות בפרס שהפסידה בזמנו, על העסקים שפתחה בעקבות הופעותיה בתכנית וגם ההתמודדות עם מחלת הפיברומיאלגיה שלה, כשתוסיפו לכל הדרמה גם את הסיפור של בנה שניצל ב-7.10 מרצח בכפר עזה.

היא סיפרה בין היתר: ״אלה היו 11 שנים מאוד מורכבות בשבילי. היו בהן המון עליות ומורדות. ניצלתי היטב את 15 דקות התהילה אבל היו גם התרסקויות שהעדפתי לא לספר לאף אחד. כי החיוך של סמדי בומבה מכסה את זה. כל הזמן אמרתי לעצמי ׳אין מצב שסמדי תתרסק׳. עם האנרגיות שלי תמיד אמרו לי שאני מזכירה את ציפי שביט והחלום שלי זה להעלות איתה מופע משותף. פגשתי אנשים, האכלתי הרבה סטודנטים. הייתי מגיעה בבוקר, מבשלת בין ארבעה לחמישה סירים וזו הייתה חוויה מדהימה. אבל בשלב מסוים הרגשתי שזה משעבד אותי ברמה מאוד קשה. אני מתה להאכיל אנשים אבל לא יכולתי לשאת את זה. במשך שנתיים המסעדה פעלה אבל אז החלטתי לעשות ׳סטופ׳ ולא להשתעבד לדבר הזה״. 
על מחלת הפיברומיאלגיה סיפרה: ״אז במקביל לכל השנים האלה אמא שלי, הכתר לראשי, התמודדה עם מחלת האלצהיימר שהחמירה. ובעקבות זה הגוף שלי חווה מעין סטרס וגיליתי שאני חולה במחלת הפיברומיאלגיה. זו מחלה איומה שאי אפשר לתאר אותה. את יכולה לקום בבוקר וכביכול להתעורר אבל לא להצליח לקום מהמיטה וממש לחוות חוסר רצון לעשות דברים. אלה כאבים בכל הגוף שמשפיעים גם על הנפש".
לסיום סיפרה: ״הכאב הפיזי של המחלה הזו מאוד תלוי בחוזק הנפשי, וברגע שאני בעשייה הכאב נשכח. זה מגיע ביחד. הייתי קמה כאובה, מתקלחת, נכנסת למטבח ומעלה מתכונים לאינסטגרם. זה עשה לי טוב. הייתי קמה לצילומים בארבע בבוקר ולא יכולתי לגרד את עצמי מהמיטה. במשך שעתיים הייתי מקיימת עם המחלה שיחה ואומרת לה: ׳פיבי, בבקשה, צאי לי מהגב׳, והצלחתי.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה