ויראלי

האם ג’סטין ביבר “הוענק” על ידי אשר לפאף דדי? הסיפור המטריד

אנטוניו ריד טוען בספרו שג’סטין ביבר הוצג לראשונה בפני פאף דידי על ידי אשר, ובתוך כך מתעוררות שאלות על מערכת היחסים בין ביבר למנטור שלו לאור האישומים החמורים נגדו
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
האם אשר היה זה שהעניק את ג’סטין ביבר? כך עולה מספרו של אנטוניו ריד, מנכ”ל אפיק רקורדס לשעבר, שפורסם ב-2016 וצף מחדש לאור האישומים החמורים נגד פאף דידי. בספרו, “Sing to Me: My Story of Making Music, Finding Magic, and Searching for Who’s Next”, מתאר ריד את המפגש הראשון שלו עם ביבר ב-2008, לאחר שאשר, שהחתים את ביבר בגיל 14, יצר קשר והודיע שהוא רוצה להביא אליו “ילד מקסים בן 14”.
כעבור שנה, ביבר בן ה-15 נשלח על ידי ריד ל-48 שעות עם דידי, ללא השגחה. ביבר התגלה על ידי סקוטר בראון בגיל 12 והפך לכוכב עולמי עם סינגל הבכורה שלו ב-2009. דידי, כעת במעצר בעקבות אישומים חמורים של התעללות וסחיטה, דחה את בקשתו לשחרור בערבות של 50 מיליון דולר.
במקביל, דיווחים מצביעים על כך שביבר “נגעל” מהאישומים נגד דידי, והומלץ לו להתרחק ממנו. השיר “Lonely” של ביבר, שיצא ב-2021, חווה עלייה של 1,400% בהשמעות מאז מעצרו של דידי, כשמעריצים רואים בו התייחסות לטראומות שעבר ביבר.
בנוסף, ריד נתבע על ידי דרו דיקסון, שהאשימה אותו בהטרדה מינית. נכון לעכשיו, לא קיימות ראיות לכך שריד או הורי ביבר ידעו על הפעולות המיוחסות לדידי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה