ויראלי

יהודה לוי על הכוונת: כך הודלפו פרטים רגישים על השחקן ברשת

גולשת בקבוצת פייסבוק ביקשה עזרה במציאת יהודה לוי להפתיע את אמה ביום ההולדת שלה, אך חשיפת מספר הטלפון שלו בתגובה לפוסט עלולה לגרום להטרדות רבות ולנזקים עבור השחקן

מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
בפייסבוק, גולשת מקבוצת הפייסבוק “סש”א - סימן שאת אישה” ביקשה עזרה במציאת דרך ליצור ברכת יום הולדת מהשחקן יהודה לוי לאמא שלה, שחוגגת 60. היא הסבירה עד כמה אמה השקיעה בחייה ורצתה להפתיעה עם ברכה מיוחדת.
“ניסיתי להגיע אליו כדי להכין סרטון לאמא שלי, שחוגגת מחר”, ציינה. “היא רוצה לחגוג בסגנון ‘המירוץ ל-60’”. הגולשת התחננה לעזרה מהעוקבות בקבוצה, שמונה כ-120 אלף נשים, והביעה תקווה שהן יוכלו לסייע לה בהגשמת החלום הזה. היא תיארה את אמה כאישה מדהימה שמגיעה לה את ההפתעה הזו, לאחר כל מה שהיא עשתה עבור משפחתה.
לצערה, אחת הגולשות, במקום לעזור באופן דיסקרטי, שיתפה את מספר הטלפון הפרטי של לוי בתגובה לפוסט. דבר זה עשוי להוביל לכך שלוי ייתקל בהמון פניות מהמעריצים, דבר שיאלץ אותו כנראה להחליף את מספרו.
במקרים כאלה, מפורסמים עשויים למצוא את עצמם במצב לא נעים, שבו פרטיהם האישיים נחשפים לציבור. זה יכול להוביל להטרדות ולתקלות רבות, ויוצר תחושה לא נוחה עבור אותם כוכבים, שמנסים לשמור על חייהם האישיים. החשיפה של המידע הפרטי עשויה גם לגרום לכך שכוכבים כמו לוי יחשבו פעמיים לפני שיגיבו או יענו לבקשות דומות בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה