טלוויזיה

יהודה לוי חושף בכאב: "אירוע מטורף, אנחנו שבורים לגמרי"

המגיש נזכר ביום בו פרצה המלחמה ב-7.10 אשתקד: "את קמה ב-6:30, 7:00 בוקר ואת רואה פתאום דעא"ש, במשאיות לבנות בתוך המדינה שלך עם תת מקלע ואנשים עם סרטים על הראש, את אומרת מה זה? זו הזיה? זה חלום? זה סיוט? זה מציאות? מה זה הדבר הזה?"
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
מגיש 'המירוץ למיליון' בקשת 12, יהודה לוי, נחת הבוקר (שני) אל יום הזכרון הקשה ביותר של מדינת ישראל, בציון שנה לטבח הנורא של ה-7.10, היום בו נפתחה מלחמת 'חרבות ברזל' שתזכר אולי כקשה ביותר. בראיון לערב טוב עם גיא פינס הוא שיתף את המחשבות שלו ביום הזה עם מבט לאחור.
בין היתר, לוי אמר מה הוא מרגיש היום כשהוא נזכר בתמונות שהחלו לרוץ על המסף לפני שנה: "עד איפה הרוע והאופל יכול להגיע? עד איפה? זה משהו שמשבש אותך כאילו. היה פה משהו מטורף".
 
הוא המשיך: "את קמה ב-6:30, 7:00 בוקר ואת רואה פתאום דעא"ש, במשאיות לבנות בתוך המדינה שלך עם תת מקלע ואנשים עם סרטים על הראש, את אומרת מה זה? זו הזיה? זה חלום? זה סיוט? זה מציאות? מה זה הדבר הזה?".

לוי המשיך ואמר בראיון: "אנשים מתקשרים בכלל לחדשות, אומרים להם...זה הזוי ברמות, לא חזרנו לעצמנו וייקח לנו זמן לחזור לעצמנו אחרי האירוע המשוגע הזה, אנחנו חטופים, אנחנו שבורים לגמרי, התודעה שלנו כאילו נלקחה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה