TOP 5

יהודה לוי: מהאלופה למירוץ למיליון, עובדות שלא הכרתם על הכוכב הישראלי

יהודה לוי, שחקן, דוגמן ומנחה טלוויזיה, הוא מהשמות המוכרים ביותר בישראל. הנה חמישה דברים שלא ידעתם עליו, כולל פרטים מפתיעים על הקריירה שלו וחייו האישיים
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום קשת 12, יוטיוב/ ערוץ הסדרות)
יהודה לוי נולד בפתח תקווה בשנת 1979, למשפחה בעלת שורשים מבולגריה ופולין. אביו, ירחמיאל לוי, היה הבעלים של מסעדה מצליחה בדרום אפריקה, לשם עברה משפחתו כשהיה בן ארבע. בעקבות זאת, לוי למד לדבר אנגלית באופן שוטף עוד בילדותו. בשנת 1993, חזרה המשפחה לישראל ולוי למד במגמת הדרמה והתיאטרון בתיכון לאמנויות תלמה ילין בתל אביב.בת זוגתו הנוכחית של לוי היא הרקדנית, שחקנית, דוגמנית, זמרת ומנחת טלוויזיה ישראלית דנה פרידר.
לוי נחשב לאחד השחקנים המובילים בישראל ושיחק במספר רב של סדרות וסרטים, לצד היותו דוגמן ופרזנטור מבוקש. לאחרונה, החל גם להנחות בטלוויזיה, צעד שאותו תיאר כיציאה מאזור הנוחות שלו. מעבר להצלחותיו על המסך ובתחום הדוגמנות, ישנם מספר פרטים פחות מוכרים על חייו האישיים והקריירה שלו.
חמישה דברים שלא ידעתם על יהודה לוי:


אלוף בקראטה:
בזמן שגר בדרום אפריקה, לוי החל להתאמן בקראטה וזכה באליפות דרום אפריקה לילדים כשהיה בן עשר.

גיא זו-ארץ משקשק?
בגיל 17 הצטרף לוי ללהקת הנוער "השכנים של צ'יץ'", שם הכיר את יעל בר זוהר, איתה ניהל מערכת יחסים קצרה. עוד ברשימת האקסיות הנוצצות: אפרת בוימולד, נינט טייב ושלומית מלכה.
שירות צבאי:
לוי שירת בלהקת חיל החינוך ולאחר מכן קודם לתפקיד מפקד הלהקה.
הסמים והמפורסמים:
לוי נקשר בפרשת מכירת סמים בתעשיית הבידור, כשנחקר במשטרה על שימוש במריחואנה בתקופה שלאחר פרידתו מנינט טייב. לוי ציין כי הסמים עזרו לו להרגיע את עצמו באותה תקופה.
כמה עלתה לו הדירה:
לוי רכש דירה בפרויקט בשדה דב "אשירה" בתמורה ל-8 מיליון שקלים. החברה ציינה כי רכישת הדירה לא הייתה כחלק מתשלום עבור הקמפיין שבו שימש פרזנטור.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה