שיווק ופרסום

יהודה לוי חוגג: קמפיין הענק בכ-5 מיליון שקל נחשף

חברת פלאפון תעלה בקמפיין להשקת 5G MAX – השירות הסלולרי החדש של החברה, בכיכובם של פרזנטור החברה, יהודה לוי כשלצדו 4 כוכבי מכבי תל אביב בכדורגל: דור פרץ, דור תורג'מן, גבי קניקובסקי וטייריס אסאנטה.  עלות ההשקעה בקמפיין החדש מוערכת בכ-5 מיליון שקל
מערכת ice |  3
יהודה לוי בקמפיין פלאפון (צילום שי יחזקאל)
חברת פלאפון תעלה הערב (ראשון) בקמפיין להשקת 5G MAX – השירות הסלולרי החדש של החברה שיאפשר ללקוחות ליהנות ממהירות ומגלישה עוצמתית גם באירועי הומי אדם כמו מופעי מוזיקה ואירועי ספורט. את הקמפיין מוביל פרזנטור החברה, יהודה לוי, כשלצדו 4 כוכבי מכבי תל אביב בכדורגל, לה פלאפון מעניקה חסות ראשית: דור פרץ, דור תורג'מן, גבי קניקובסקי וטייריס אסאנטה. 
עלות ההשקעה בקמפיין החדש מוערכת בכ-5 מיליון שקל. הפרסומת הוקרנה אמש לראשונה באצטדיון בלומפילד לפני משחקה של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע בהשראת הקרנת הפרסומות המושקעות והמדוברות בגמר הסופרבול.
בפרסומת החדשה, הממשיכה את הקו הפרסומי המוכר של פלאפון, מספר יהודה לוי על חבריו – שחקני מכבי תל אביב, שתמיד דואגים להיות במקסימום שלהם: אם זה על המגרש, מחוץ למגרש ואפילו מחוץ לגלקסיה, אך דווקא כשזה נוגע לסמארטפון שלהם השחקנים לא במקסימום – וכאן נכנסת פלאפון עם MAX G5 החדש והמהיר הנותן מענה.
הפרסומת צולמה במספר לוקיישנים ביניהם אצטדיון המושבה בפתח תקווה והאצטדיון בת ים ובהשתתפות עשרות ניצבים. עוד משתתף בפרסומת המוזיקאי יהודה קיסר בתפקיד אורח.
MAX G5 מציע ללקוחות חווית לקוח משופרת הכוללת תכולה רחבה יותר של גלישה ושיחות, קצבי תעבורה גבוהים ותיעדוף רשת בעת עומס ובאירועים רבי משתתפים. פלאפון משיקה את השירות כחלק ממהלך השקת ליבת רשת דור 5 עצמאית שהקימה החברה יחד עם אריקסון העולמית בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים.
​יהודה לוי ושחקני מכבי ת"א בקמפיין החדש של פלאפון (צילום: שי יחזקאל)
"MAX G5 מביא עמו בשורה גדולה לעולם הסלולר בישראל ויאפשר ללקוחות ליהנות מחווית גלישה עוצמתית ומשופרת", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "כחלק מההשקה החגיגית של השירות, אנחנו שמחים לעלות עם פרסומת חדשה, מושקעת והומוריסטית בכיכובו של יהודה לוי, יחד שחקני אלופת המדינה בכדורגל אותה אנחנו מלווים כנותני חסות ראשית".
יהודה לוי ושחקני מכבי ת"א בקמפיין החדש של פלאפון (צילום: שי יחזקאל)
כחלק מהשקת רשת MAX G5, פלאפון מציעה שלושה מסלולים ייעודים ללקוחות: MAX VIP 5G - מסלול לחובבי ספורט והופעות עם תיעדוף בגלישה ברשת דור 5 בעת עומס המאפשר מהירות גבוהה יותר וצפיית וידאו מיטבית. החבילה כוללת 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS, חבילת גלישה של 2,000 ג'יגה והגנת סייבר רשתית ב-69 שקל לחודש.
MAX VIP PLUS  5G– מסלול הכולל מהירות גבוהה יותר ותיעדוף בעומס ללקוחות. המסלול כולל 5,000 דקות שיחה, 5,000 ,SMS חבילת גלישה של 3,000 ג'יגה והגנת סייבר רשתית ב-79 שקל לחודש.
MAX VIP GLOBAL 5G – מסלול המתאים ללקוחות המרבים לנסוע לחו"ל וכולל 10 ג'יגה גלישה בחו"ל מדי חודש, 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS וחבילת גלישה בארץ של 3,000 ג'יגה ב-129 שקל לחודש. בנוסף המסלול כולל מהירות גבוהה יותר, תיעדוף בעומס והגנת סייבר רשתית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    .
    מוטי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה איכפת לחברה כמה כסף זה עולה . הצרכנים משלמים. במקום להוזיל מחירים עוד יעלו.
    סגור
  • 2.
    חבל על הזמן
    מומו 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהודה לוי היקר לך תקים בית תיתחתן חבל הזמן עובר כסף לא יעזור לכה מה תעשה איתו בסוף
    סגור
  • 1.
    5 מליון
    אני 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וואוו, מה אפשר היה לעשות ב 5 מיליון..!!
    סגור