טלוויזיה

יהודה לוי נפרד בכאב: "חשוב ונחוץ בזמנים כאלה"

בסטורי שהעלה עם תמונה שלו ושל הזוג המודח מהמירוץ למיליון איציק ואסתי סוקולובסקי ויחד כתב: "כמים לפנים כן לב האדם לאדם. תודה לכם זוג מעורר השראה, שמח שבזמנים קשים כל כך שהמדינה שלנו עוברת הצלחתם לחבר את כולם אל הלב ולהראות דוגמא אישית לאהבה וכבוד בין אדם לחברו"
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום באדיבות כאן 11)
לאחר ההדחה של הזוג איציק ואסתי אמש (ראשון) מ"המירוץ למיליון" שהפתיעה את כל הצופים שניבאו לזוג החרדי מקום בגמר, ואולי אף זכייה במירוץ עצמו, דווקא המגיש יהודה לוי היה זה שנפרד מהזוג באינסטגרם שלו.
בסטורי שהעלה עם תמונה שלהם יחד כתב: "כמים לפנים כן לב האדם לאדם. תודה לכם זוג מעורר השראה, שמח שבזמנים קשים כל כך שהמדינה שלנו עוברת הצלחתם לחבר את כולם אל הלב ולהראות דוגמא אישית לאהבה וכבוד בין אדם לחברו".

הוא הוסיף וכתב: "זה חשוב ונחוץ בזמנים כאלה כי מתוך המיקור הזה כולנו יכולים ללמוד איך לשפר את המאקרו, אתם מיוחדים וטובים כל כך, תשמרו על זה, חיבוק גדול ותודה עליכם".
איציק ואסתי סוקולובסקי, זוג החרדים שהגיעו למשחק כאנדרדוגים, סיימו אחרונים את קטע המירוץ בניו זילנד והגיעו למקום הרביעי בריאליטי. אסתי סוקולובסקי הגיבה להדחה המפתיעה בסטורי שלה וכתבה: "חיימשלנו תודה על כל האהבה והתמיכה". תחילה שיתפה סטורי מהחשבון הרשמי של המירוץ שהודיע על ההדחה, ולאחר מכן פרסמה את הסטורי שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה