טלוויזיה

כוכבת "המירוץ למיליון" מפתיעה: "אני מסתובבת רק עם נשים בקלאס"

בסרטון משעשע שפורסם בטיקטוק, הציגו ספיר אביסרור, ענבר בן עטיה ועמית חן את החברות החדשה שנרקמה ביניהן. במהלך הסרטון, ציינה אביסרור: "אני מסתובבת רק עם נשים בקלאס. לזוג הבנות האלה יש אפס קלאס"

מערכת ice | 
המירוץ למיליון (צילום יחצ קשת 12)
ספיר אביסרור, ענבר בן עטיה ועמית חן, כוכבות תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", הפתיעו את הגולשים ברשת החברתית טיקטוק בעקבות סרטון משעשע שפרסמו. על אף ששלושתן התחרו זו בזו עם בני זוגן בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית של ערוץ 12, כוכבות "המירוץ למיליון" הציגו את הקשר החברי שנוצר ביניהן באמצעות סרטון משעשע בטיקטוק. 
לאחר שבן עטיה וחן רקדו להנאתן מול המצלמה, ספיר אביסרור נכסה במפתיע אל הפריים ופנתה אל הצופים: "אני מסתובבת רק עם נשים בקלאס. לזוג הבנות האלה יש אפס קלאס. הן פשוט, לא ראיתי דברים כאלה, הן אוהבות לחבק ולנשק. הן כל הזמן רוצות לחבק ולנשק, ואני לא חברה כזאת". בתגובה לכך, ציינה עמית חן: "לא להתקרב אליה חברים, זה פחד אלוהים". 
 
@inbar_benatia2 לא נוגעת בחיבוקים יפה שלי @sapir avisror @amitchen01 ♬ צליל מקורי - Inbar Ben Atia
כאמור, ספיר אבסירור, ענבר בן עטיה ועמית חן התחרו זו בזו יחד עם השותפים שלהן בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" המשודרת בערוץ 12. כידוע, בני הזוג אסתי ואיציק סוקולובסקי הודחו רגע לפני גמר המירוץ.
על פרס מיליון השקלים יתחרו ספיר וליאור, ענבר וישי ולי ואן. בעקבות ההדחה הדרמטית, מיהרה אסתי סוקולובסקי לפרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה: "חיימשלנו תודה על כל האהבה והתמיכה. אני מעריכה כל כך כל אחד ואחת מכם שלא מפסיקים לכתוב ולרגש אותנו". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה