שיווק ופרסום

יהודה לוי ומכבי תל אביב כובשים את המסך | פרסומת השבוע

חברת פלאפון משיקה את 5G MAX, שירות חדש אשר יאפשר לכלל הלקוחות ליהנות ממהירות ומגלישה עוצמתית גם באירועים הומי אדם. על הקמפיין המושקע אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
לוי ומכבי תל אביב (צילום שי יחזקאל)
חברת פלאפון הצליחה לעקוף את המתחרות שלה במהלך השבוע בזכות קמפיין מושקע עליו אחראי משרד הפרסום "אלדר חומסקי ורשבסקי". בפרסומת החדשה, חברת התקשורת הבולטת בשוק משיקה את 5G MAX, שירות חדש שיאפשר למנויים ליהנות ממהירות ומגלישה עוצמתית גם באירועים הומי אדם כמו הופעות ענק ומשחקי ספורט מגוונים.
בכדי להמחיש את השירות החדש של פלאפון, החליט משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" לצרף לקמפיין את קבוצת מכבי תל אביב, לה מעניקה חברת התקשורת המוכרת חסות ראשית.


(צילום: שי יחזקאל)
בקמפיין החדש, יהודה לוי, הפרזנטור הרשמי של חברת פלאפון, הציג את חברי קבוצת מכבי תל אביב כשחקנים מקצועניים שמפגינים כישורים ספורטיביים באופן מקסימלי בכל סיטואציה.
אולם, לצד היכולות המרשימות שהשחקנים מפגינים במהלך משחקי הכדורגל, כוכבי מכבי תל אביב לא נהנים מ- 5G MAX, השירות החדש של חברת פלאפון שמאפשר ללקוחות ליהנות ממהירות וגלישה עוצמתית במקומות הומי אדם.
אין ספק, לצד החדרת המסר השיווקי של חברת פלאפון, הצליח משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי" לבדר את הצופים באמצעות הצגת סיטואציות משעשעות בקמפיין החדש. לצד האמירה "אני לא מוצא את הרשת" של שחקן קבוצת מכבי תל אביב אשר מכילה שתי משמעויות שונות, האחת מתקשרת לרשת האינטרנט המהירה והשנייה לרשת הכדורגל המצויה במגרש, הצליח משרד הפרסום המוכר לשעשע את הצופים.
סיטואציה מבדרת לא פחות בקמפיין מתקשרת לשיתוף הפעולה המעניין של פלאפון עם הגיטריסט האגדי יהודה קיסר.  לאחר שהצופים הבחינו כי יהודה לוי לבוש כמו קיסר רומאי, המצלמה עברה לדור פרץ, כוכב מכבי תל אביב, אשר הפנה את תשומת ליבם של חבריו ואמר: "אה, הנה יהודה קיסר". באופן משעשע, המצלמה הראתה דווקא את הגיטריסט המפורסם יהודה קיסר - דבר שהעלה חיוך בקרב הצופים בבית.
 
 
דבר המשרד 
חיפשנו את הדרך הטובה להשיק את השירות החדש של פלאפון - 5G MAX, שיאפשר ללקוחות ליהנות ממהירות ומגלישה עוצמתית גם באירועים הומי אדם כמו מופעי מוזיקה ואירועי ספורט. מכאן, החיבור למכבי תל אביב, לה פלאפון נותנת חסות ראשית ולכן היה טבעי והשחקנים שהשתתפו בקמפיין, דור פרץ, דור תורג'מן, גבי קניקובסקי וטייריס אסאנטה, לגמרי נתנו את המקסימום.
סיפור מבניית הקמפיין
התסריט המקורי נכתב ללא הופעת האורח של יהודה קיסר אבל תסכימו איתנו שהוא תוספת מבורכת. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
למצוא אצטדיון פנוי לצלם בו, ההפקה נתנה שם מקסימום מאמץ.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
״אש במכתש!״
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור בין שחקני מכבי ליהודה לוי. רואים שיש לו עבר בתחום! 
דבר הבמאי 
בקמפיין הזה החלטנו לשדרג עוד יותר את השפה האקלקטית של פלאפון ולייצר סרט משעשע וגדול יותר. תודה לכל השותפים לדרך. יהודה אין עלייך.
קרדיטים 
פלאפון
מנכ"ל: אילן סיגל
סמנכ"ל שיווק: דרור בהט
מנהלת אגף תקשורת שיווקית: נויה ינאי ישראלי
מנהלת מחלקת פרסום: שרון זאבי
מנהלת פרסום: מודו גרינברג
אדלר חומסקי
מיכאל קוטקס, טל ויסבוך, יובל פרחי, חן ורדי, ניתאי שמלצר, יניב אשואל, ליאם אהרוני ורותם סיני
במאי: אלי סברדלוב 
חברת הפקה: מולה
בית פוסט: גרויטי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה