שיווק ופרסום

אגם רודברג ומיכאל אלוני בקמפיין ענק לישראכרט | פרסומת השבוע

בקמפיין של ישראכרט, בו מככבים אגם רודברג ומיכאל אלוני, מכריזה חברת כרטיסי האשראי על שירות חדש לכלל לקוחותיה – נטילת הלוואה בתנאים נוחים. על הקמפיין החדש של חברת כרטיסי האשראי אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן" | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
רודברג ואלוני (צילום ראובני פרידן)
ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי הבולטת בשוק, משכה את תשומת ליבם של הצרכנים בזכות הפרסומת החדשה שבה מככבים צמד השחקנים אגם רודברג ומיכאל אלוני. על הקמפיין המושקע אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן", אשר בחר להעביר את המסר השיווקי לצופים בדרך יצירתית במיוחד. 
באמצעות קטע צפייה משעשע בו הוצגה פרסומת פיקטיבית למוצר מסוים, משרד הפרסום "ראובני פרידן" המחיש את השירות החדש שמעניקה חברת כרטיסי האשראי לכלל לקוחותיה. 
בקמפיין החדש של ישראכרט  משרד הפרסום "ראובני פרידן" יצר שפה תקשורתית חדשה למותג. באמצעות המשפט "במאני טיים - רק ישראכרט", הצליח ראובני פרידן לתמצת את השירות הנוח והיעיל שמעניקה חברת כרטיסי האשראי.
כאמור, ישראכרט מכריזה על שירות חדש לכלל לקוחותיה – נטילת הלוואה בתנאים נוחים. על פי חברת כרטיסי האשראי, ניתן לכסות את ההלוואה של החגים בקלות ובמהירות וזאת על ידי השירות הדיגיטלי באתר הרשמי. הכסף יועבר למבקש ההלוואה לאחר נטילתה ותהליך החזרתה יתבצע רק לאחר שלושה חודשים. 
 
דבר המשרד 
מאז שזכינו בתקציב הפרסום ישראכרט, עבדנו על אסטרטגיה תקשורתית חדשה למותג. הבנו שבתקופה שהכרטיסים הפיזיים הופכים שקופים בגלל המעבר לתשלום בנייד, צריך לחבר את ישראכרט לחיים עצמם.
 זיהינו שלכולנו יש המון ׳רגעי כסף׳ יומיומיים - מתשלום במכולת ועד ללקיחת הלוואה - ושאלה בדיוק הרגעים שישראכרט נותנת ערך לצרכן (הטבות, פריסות, דחיית תשלומים ועוד אינסוף יתרונות). לרגעים האלה קראנו ׳מאני טיים׳ וכך נולד הסלוגן החדש: ״במאני טיים - רק ישראכרט״. 
התובנה של הקריאייטיב הייתה שכל פרסומת בטלוויזיה היא בעצם ׳רגע כסף׳, מכיוון שהיא מנסה לשכנע את הקהל לרכוש מוצר או שירות. בשפה החדשה שיצרנו, הקמפיינים של המותג ייפתחו בטייק-אוף משעשע על פרסומת למוצר מסוים, ומשם ׳נשבור׳ לחיים האמיתיים ונמחיש איך ישראכרט יכולה לסייע לאנשים להגשים את החלום שהוצג ב׳פרסומת׳ הפיקטיבית. 
ולסיום, חיפשנו פרזנטורים שמשלבים יופי ואלגנטיות עם חום וישראליות. אחרי אודישנים לחצי מהתעשייה, בחרנו את אגם רודברג ומיכאל אלוני, שהיו גם הכי יפים וגם הכי נכונים למותג. כעת, כשהקמפיין יצא לדרך - זה המאני טיים האמיתי.
סיפור מבניית הקמפיין
פגשנו אינספור א.נשים מוכשרים בטירוף לתפקיד הפרזנטורים, וכל פעם הרגשנו ש״זה זה״, עד שהגיעו מיכאל ואגם, וכולנו אמרנו, ביחד – מצאנו את המאני team שלנו.
האתגר הכי גדול בפרויקט? 
לספר סיפור מאוד מורכב, בדרך קלילה, בולטת ובעיקר – בגובה העיניים.


מה הדבר שזרם הכי בקלות? 
העבודה עם אגם ומיכאל. מקצועיים ברמות הגבוהות ביותר, עם כימיה מעולה. 
דבר הבמאי
זכות ענקית לביים את הקמפיין שמשיק את השפה החדשה של ישראכרט. עם משרד יצירתי, חברת הפקה שהיא בית וטאלנטים עם ערימות של כישרון, כל מה שנשאר הוא לגרום לקולנוע לדבר ולהפנט את הצופים והצופות פנימה מהרגע הראשון. זה היה האתגר המרכזי שלנו וזה גם הכיף הכי גדול שלי בתור במאי, למצוא את השפה הקולנועית שתספר את הסיפור הכי נכון למותג.
קרדיטים: 
בעלים משותף: זיו קורן
‏‎מנכ״לית משותפת: שירי הייסר
סמנכ״לי קריאייטיב: ליאור נויפלד, רועי גוטמן
‏‎ארטדירקטור: ינון יוסף
קופירייטרית: מאיה פרדו 
‏‎מנהלת לקוחות: מעין רום
סופרוויזירית: מאיה בן אור 
תקציבאית: שני דרור
‏‎אסטרטגיה: אסף חתוכה
מנהלת הפקה ראובני: רינת דבח
סטודיו ראובני
חברת הפקה: אוג הפקות 
במאי: אמרי דקל קדוש 
עורך אופליין: יובל ארצי 
צלם: אלון לוצקי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה