שיווק ופרסום

ישראכרט במהלך אסטרטגי חדש: הקמפיין המדובר והמסקרן יוצא לדרך

ישראכרט יוצאת בקמפיין חדש עם הפרזנטורים החדשים: אגם רודברג ומיכאל אלוני, עם השקת אסטרטגיה חדשה של המותג: "במאני טיים רק ישראכרט". הקמפיין המדובר והמסקרן מבית היוצר של ראובני פרידן - משרד הפרסום החדש של ענקית האשראי, עם הרבה טוויסטים. צפו לפני כולם בקמפיין. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
אגם רודברג מיכאל אלוני בקמפיין (צילום יחצ)
ענקית האשראי הישראלית, חברת ישראכרט, יוצאת בקמפיין ענק חדש הערב (מוצ"ש), כחלק מהאסטרטגיה החדשה של המותג. משרד הפרסום ראובני פרידן, שכפי שדיווחנו כבר באפריל, זכה בתקציב היוקרתי, מעלה הילוך. בסוף אוגוסט נבחרו להוביל את ישראכרט הפרנזטורים אגם רודברג ומיכאל אלוני, והתוצאה המדוברת והמסקרנת לפניכם.
על מה מדובר? ישראכרט תעלה כבר הערב (מוצ"ש) בקמפיין ראשון בכיכובם של הפרזנטורים החדשים של החברה, השחקנית אגם רודברג, זוכת פרס האקדמיה הישראלית על תפקידה ב"חזרות", והשחקן מיכאל אלוני, שבעקבות תפקידו בסדרת הדרמה "שטיסל" זכה בהכרה עולמית.
הקמפיין נעשה באמצעות ראובני פרידן, משרד הפרסום החדש של ישראכרט, ומשיק את האסטרטגיה החדשה של המותג - "במאני טיים, רק ישראכרט".  שפת הפרסום של המותג שמה בפרונט את "רגעי הכסף" היומיומיים הרבים של הישראלים – תשלום בחנויות, הזמנת חופשות, לקיחת הלוואות וכדומה - וממחישה כיצד ישראכרט משתלבת בהם בדרך שמעניקה ערך וחוסכת לאנשים הוצאות ודאגות.
 

הרעיון הקריאיטיבי של השפה החדשה מבוסס על ההבנה שבעצם כל הפרסומות בטלויזיה מזמינות אותנו להוציא כסף על מוצרים, שירותים או בילויים.
לכן כל קמפיין של ישראכרט ייפתח בטייק-אוף על פרסומת למוצר מקטגוריה מסוימת (מטבחים, תעופה, תקשורת, אופנה וכו') שמיד אחריו יגיע טוויסט לרגע רכישת המוצר בחיים האמיתיים, עם הצעת ערך או הטבה ייחודית של ישראכרט.

הפרנזטורים החדשים של ישראכרט. אגם רודברג ומיכאל אלוני. צילום: אוהד רומנו
הקמפיין המדובר יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובדיגיטל ויינתן בו דגש לתקופת החגים, המאופיינת בהוצאות רבות על קניות, שיפוצים וחופשות. ישראכרט תציג מגוון הטבות בהן 10% הנחה ברשתות עיצוב אייס, ביתילי, אידיייזן ואורבן, הטבות לבילויים בארץ ובחו"ל כמו 5 ימי ביטוח נסיעות לחו"ל חינם ב-AIG, עד 5GB מתנה ברכישת חבילת גלישה סלולרית לחו"ל ועוד. כמו כן, תציע החברה ללקוחותיה הלוואה בתנאים נוחים.

עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה, שיווק ודיגיטל בישראכרט: "אנו שמחים להשיק את הסלוגן החדש ולצאת למסע פרסומי חדש עם אגם רודברג ומיכאל אלוני. הקמפיין מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה החדשה שלנו, המתמקדת בערך המוסף שמקבלים לקוחות ישראכרט בעולמות התשלום והמימון, מהרכישות היומיומיות ועד ההוצאות בחגים ובאירועים מיוחדים ולכן אנו שואפים לשדרג את הרגעים תוך שאנו מעודדים לבחור בפתרונות וכרטיסים שמאפשרים ומחזירים יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמתחילות קודם לענות במוקדי השירות שלהם (ל"ת)
    שירות 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור