מהי הצעת ערך וכיצד תבנו אותה נכון
הצעת ערך (Value Proposition) היא הצהרה המתארת ??את היתרונות המובהקים שלקוח יקבל ממוצר או שירות.
הצעת ערך זו מדגישה מדוע מישהו צריך לבחור לעסוק בעסק מסוים ולא במתחרים שלו. המטרה של הצעת ערך היא לשכנע לקוח פוטנציאלי שמוצר או שירות מסוים יוסיף ערך רב יותר או יפתור בעיה טוב יותר מאשר הצעות דומות אחרות.
הליבה של הצעת ערך צריכה לנסח בתמציתיות שלוש נקודות עיקריות: "מה" מוצע (המוצר או השירות), "מי" לקוח היעד ו"למה" ללקוח צריך להיות אכפת (היתרונות או היתרונות הייחודיים).
יש צורך בהצעת ערך נפרדת לכל מוצר או שירות, וחיוני להתאים אישית את המוצר והשיווק שלו כך שיתאימו לקהל הספציפי המיועד. אם הצעת הערך נראית מעורפלת מדי או מתאימה לכל עסק או לקוח, זה מסמל צורך במחקר נוסף כדי לספק מענה ספציפי יותר לשוק שלך. איתור וחידוד הצעת ערך הם צעד חיוני ביצירת מודל עסקי מוצלח.
עוד ב-
בשלבי ההתחלה, הצעת ערך עשויה להיות השערה מושכלת המבוססת על מחקרי שוק, אך יש להתאים אותה ללא הרף ככל שמקבלים משוב ותובנות מאינטראקציות אמיתיות עם לקוחות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה