הצעת ערך ייחודית UVP - הרעיון שמבדיל מיזם על פני מתחריו
הצעת ערך ייחודית (UNIQUE VALUE PROPOSITION - UVP) מכילה את הרעיון הייחודי שגורם למאמץ מסוים לבלוט על פני המתחרים שלו. זהו נרטיב ברור ומתוחם על הנושא שהמיזם עוסק בו וכיצד הוא פותר את הנושא בצורה יעילה ומתאימה יותר מאחרים.
במילים פשוטות, מדובר בתועלת הנוספת שהוא מספק על פני יוזמות מתחרות. ה-UVP מדגיש מדוע לקוחות או משתמשים צריכים להעדיף את המיזם החדש על פני אחרים בשוק הצפוף.
ה-UVP צריך לתקשר מהו המוצר או השירות, המכניקה התפעולית שלו, היתרון הייחודי והתחרותי שלו, ומדוע הוא מצטיין על פני המתחרים.
עוד ב-
באופן אידיאלי, הצעת הערך צריכה להיות מוצגת בצורה בולטת באתר האינטרנט של המיזם ולכתוב בצורה מרתקת, פשוטה, תוך הימנעות מלשון טכנית. המטרה הסופית היא שה-UVP יהדהד ויסקרן את הקורא, יבדל את המיזם תוך שהוא מובן גם למי שחדש בפרויקט, כך שיבינו מה המיזם פותר ואת המשמעות שלו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה