כסף וצרכנות

ישראכרט בבשורה חדשה: צבירה של 2% בכרטיס האשראי

ישרכארט יצאה במהלך שיווקי חדש עם כרטיס אשראי עם מועדון הW בתוכו שלושה רשתות גדולות ומוכרות, עם הטבות ייחודיות וצבירה ייחודית וגבוהה
ענת סימן טוב |  1
טל וייסמן מנכ״לית המועדון (צילום יח"צ)
ישראכרט משיקה כרטיס אשראי חדש יחד עם מועדון הדגל W. הקואליציה המרכיבה את הכרטיס אשראי, מונה שלושה מותגים שונים שהתאחדו  יחד בכדי לתת הטבות גדולות ללקוח. שלושת המותגים הם: רשת גולף, סטימצקי, סונול בשיתוף עם ישראכרט. "התאחדנו וחשבנו מה ניתן לחדש ולהביא לשולחן מתוך הדנא של הקבוצות וגם ידע על כרטיסי האשראי. הבנו כי משק בית, בגדים, דלק, אוכל, רשויות, צעצועים זה המקום שאנו רוצים להשקיע ולתת הצעת ערך. אחרי מחקר שוק מעל לשנה, בדקנו מה יש בשוק ולקחנו את הטוב מכל כרטיס ועשינו מישמש בכרטיס אחד W" אומרת בריאיון טל וייסמן מנכ״לית המועדון.
מהי הבשורה בכרטיס?
"ההטבות מורכבת משלוש שכבות. בסיס צבירה גבוה בהוצאות משק הבית, לרוב הצבירה היא סביב 0.5%-1%. אנחנו לוקחים צבירה של 2% בכל ענף המזון, סופרים, מינמרקטים צרכניות, ירקניות  חנויות טבע וכו' כך שלקוח ממוצע שעושה קניות בכמה מקומות, יהנה מצבירה בכולם ולא במקום אחד. כיום, אין כרטיס שנותן מענה לכל המקומות. דבר שני, הכרטיס ייתן צבירה של 2% בתשלומי רשויות שם ההחזרים הם 0.35 בד"כ. דלק, הטבות משמעותיות של 2% וגם 33 אג' הנחה לליטר. זה גם וגם. גם 10%צבירה בכל רכישה בגולף וסטימצקי. לפי הממוצע קטן, לקוח יכול לקבל 122 שקלים בחודש." אומרת וייסמן ומוסיפה "יש גם הטבות משתנות, ללא קשר להטבות של כאן ועכשיו. מתנת הצטרפות של 150 שקלים, גם 20% מתנת יומלדת כולל כפל מבצעים, הטבות של ספרים דיגטליים והנחות בלעדיות בגולף למשל סט מצעי סאטן מלא שמחירו הוא 650 שקלים לחברי המועדון ייצא בערך כ-350 שקלים לחברי מועדון, ולמועדון W , הוא יעלה 195 שקלים שזה הנחה מאוד משמעותית. בנוסף, ישנה הטבה אחת שלקוח יכול בכל חודש להנות ממנה.  הסיבה שבחרנו לתת את הבחירה הזו, הלקוח לא מבקר בכל המותגים, אלא מעדיפים הנחת עומק אחת. זה הטבת על קטגוריות. כל המבצעים וההטבות לא מותנים במימושים. הצבירה תלויה בשימושים, אבל עולם ההטבות פתוח ללא התנייה והגבלה."

 
כרטיס אשראי חדש מבית ישראכרט . קרדיט: יח"צ
פריקת הנקודות הן רק למועדון?
"קודם כל, כל  נקודה שווה שקל והן תקפות למשך חצי שנה. לקוחות מבקרים אותנו 3 פעמים בחציון. כשהנקודות ארוכות טווח, אנשים שוכחים. בנינו מערכת של תזכורות, כך אנחנו מעודדים לנצל את הנקודות. כרגע ניתן לנצל את ההטבות ברשת גולף וסטימצקי בהמשך בSO GOOD וגם המון שת"פ שיאפשרו פריקה מחוץ לקבוצה"
מה עם המועדונים הקיימים של גולף וסטימצקי?
"המועדון של גולף וסטימצקי לא ייעלם, נשקיע בהם. זה יתחבר לW בגולף. בסטימצקי זה שונה זה מועדון לשנה ובתשלום, יש הפרדה בהטבות, נהנה מהטבות של סטימצקי וW מהטבות של W."
מה עם מט"ח?
"עם חו"ל מבצעים נקודתיים שניתבנו למועדים של טראפיק בחו"ל עם הנחות במט"ח כמו 0% מבצעים נקודתיים של הטבות מט"ח.
איך אתם מיוחדים מהמועדונים השונים?
"אנשים מחפשים בכרטיס אשראי שלהם שייגע בערך של הדברים היומיומים שלהם. יש לך פה התייחסות למזון ודלק. הטבות W והטבות החודש מעמיקות ללא התנייה של רכישה או נקודות."
עלות דמי כרטיס?
"דמי כרטיס חצי שנה ראשונה יש פטור ואז 15.90 שיורד בהדרגתיות לפי שימוש. צבירה מקסימלית בחודש 150 שקל"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלוש רשתות גדולות
    myidf בטלגרם 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלוש רשתות גדולות
    סגור