שיווק ופרסום

ראובני פרידן במהלך ענק: זו השותפה החדשה של משרד הפרסום

משרד פרסום "ראובני פרידן" חתם על הסכם שותפות עם חיה נחום, אשר הקימה את משרד הפרסום המוכר "מטבחון". שני הצדדים צפויים להקים יחד את roof - סוכנות פרסום חדשה המתמחה בתחום הנדל"ן. על פי תנאי ההסכם, חיה נחום תעמוד בראש סוכנות הפרסום החדשה

מערכת ice | 
משרד הפרסום ראובני-פרידן (צילום שי פרנקו)
ראובני פרידן, משרד הפרסום שהוקם ב-1986 על ידי משה ראובני ואודי פרידן, החל בשיתוף פעולה מעניין עם אשת העסקים חיה נחום שהקימה את משרד הפרסום "המטבחון".
"ראובני פרידן" חתם על הסכם שותפות עם נחום עבור הקמת roof - סוכנות פרסום חדשה המתמחה בתחום הנדל"ן
בראש סוכנות הפרסום תעמוד חיה נחום אשר לה ידע וניסיון עתיר בתחום. נחום שיתפה פעולה  עם חברות נדל"ן ביניהן; החל מסלע בינוי, קרסו נדל"ן ובוני התיכון. כזכור, לפני חודשיים סלקום הכריזה על שינוי משמעותי בשורותיה.
לאחר עבודה משותפת בת ארבע שנים עם קבוצת פובליסיס, ענקית התקשורת החליטה לשנות כיוון ולבחור במשרד הפרסום ראובני פרידן כגוף הרשמי שינהל את תקציב הפרסום שלה. בנוסף, סוכנות ARLO מבית ראובני פרידן זכתה אף היא בתקציב החדש של סלקום. 
כידוע, משרד הפרסום "ראובני פרידן" הוקם ב-1986 על ידי משה ראובני ואודי פרידן. נכון להיום, משרד הפרסום הינו בבעלות של תאגיד התקשורת והפרסום "אינטרפבליק גרופ". זיו קורן וניב חורש משמשים כמנכ"לים של משרד הפרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה