עסקי ספורט

תביעה ייצוגית נגד סלקום, yes ו-HOT על שידורים "חסרי ערך"

חבילות הערוצים בתשלום - ספורט 5 וצ'ארלטון מואשמות כי סיפקו בעיקר שידורים חוזרים, אך חברות הטלוויזיה המשיכו לגבות תשלום של עשרות שקלים בחודש, למרות התוכן הדל שהצדיקה התקופה בה נטען ששודרו  
דוד זולדן |  1
אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
בית המשפט אישר ניהול תביעה ייצוגית נגד סלקום, yes ו-HOT לאחר שהתקבל הטיעון כי המשיכו לגבות כספים עבור ערוצי הספורט (ערוצי הפרימיום) גם במהלך תקופת הקורונה. עוד נטען כי במקום השידורים הישירים הוצגו שידורים חוזרים לאירועי ספורט ישנים. החברות הנתבעות מכחישות את הטענות המיוחסות.  
הסיבות שבית המשפט המחוזי בחיפה אישר השבוע ניהול תביעה ייצוגית נגד סלקום, yes ו-HOT נעוצות בטענה כי המשיכו לגבות כספים עבור ערוצי הספורט (ערוצי הפרימיום) גם במהלך תקופת הקורונה, למרות שבאותה תקופה לא היו אירועי ספורט בארץ ובעולם והערוצים נטען שידרו תוכן "חסר ערך". הטענות מוכחשות על ידי החברות הנתבעות.
המבקשים, מנויים בתשלום על ערוצי ספורט באמצעות החברות הנתבעות, זאת מעבר לחבילת הבסיס, ואשר כנטען בבקשת האישור, משדרים בעיקר אירועי ספורט בשידור ישיר. בעקבות פרוץ הקורונה חדלו להתקיים בארץ ובעולם אירועי ספורט ביום 13.3.20 , ומכאן גם הופסקו השידורים הישירים בערוצים אלו.
כזכור, חבילות הערוצים בתשלום ספורט 5 וצ'ארלטון סיפקו בעיקר שידורים חוזרים, אך חברות הטלוויזיה המשיכו לגבות תשלום של עשרות שקלים בחודש, למרות התוכן הדל בתקופת הקורונה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן ....
    zev 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שודדים אותנו כל הזמן
    סגור